suzuki dr-z400sm

bathory

MF veteraan
30 apr 2004
3.640
0
boskoop
wilde even weten wat de (echte)sm'ers van deze fiets vinden....
hij lijkt me wel cool..maar ik heb dr geen verstand van , maar wil wel
zoiets hebben...(ik rij namelijk zrx1200r,maar zo'n sm lijkt me wel
erg vet...en deze zal best wel betaalbaar zijn vergeleken met husky;s
ktm's en dergelijke.).............GRTZZ rob......... :)
 
nee niet de zrx weg... de sm voor ff lekker sturen en gooien,+ ff een
onverhard weggetje mee pikken. }) ....(gewoon ff weer iets anders he)
 
Die met plastik tank is wel ok. Met metalen tank moet je laten staan.
 
Die met plastik tank is wel ok. Met metalen tank moet je laten staan.

Ik denk dat hij deze bedoelt. Wordt die ook met een metalen tank geleverd? Nee toch?

fsget.php
 
Even wachten tot ie een beetje op de markt is, weet je meteen waar je de beste vandaan kan halen. Het schijnt dat de Franse DRZ400 (niet de SM versie van 2005) 49pk fabrieks-af heeft... das beter dan 40pk (krukas).

Of een omgebouwde XR600 kopen en de rest van het geld in je zak steken voor wat anders.
 
ik heb hem al gehad,het was een drz 400 s,om laten bouwen bij bonmotoren.
na 2 maand weer verkocht omdat er veel te weinig vermogen in zat,ziet er leuker uit dan hij rijd(zoals de meeste rijststomers)
gr mike
 
ik heb hem al gehad,het was een drz 400 s,om laten bouwen bij bonmotoren.
na 2 maand weer verkocht omdat er veel te weinig vermogen in zat,ziet er leuker uit dan hij rijd(zoals de meeste rijststomers)
gr mike

Metalen tank of kunststof?
 
OK, dan weet ik eindelijk wat ik echt een :r motor vind. De DRZ 400 s dus.

full

Dit was dus op een S :r met landen voor een achter aan het eind van de veerweg enz.enz.

Dan is de DRZ 400 R met kunststof tank en die is wel leuk.
 
leuke foto!de nieuwe drz400motard krijgt wel aangepaste vering lees stuggere volledig instelbaar.ik had mijn vering ook laten aanpassen bij tragter racing in harfsen, werd het een stuk beter van!alleen dat vermogen...nog langzamer en ik ging achteruit!standaard drz400s 40pk-drz400 crosuitvoering 48pk,ik heb er een cursus crt op assen mee gedaan en werd op het rechte eind met mijn top van 140km aan alle kanten voorbij gestoken,maar de bochten waren wel leuk!ronde tijd van 2.00 :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan