suzuki dr500s loopt wel/niet

spacekees

Rookie
20 okt 2006
17
0
Heb een suzuki dr500 uit 81 nou wil het geval dat ie wel bij koude motor start en loopt ook stationair, maar na een minuutje valt ie uit en is moeilijk aan te krijgen,net alsof de onsteking of benzine wegvalt.
heb al de carbarateur schoongemaakt en alles doorgeblazen wie weet wat dit kan zijn?
 
Bij mijn XL600 was het een ontstekings probleem. Wat uiteindelijk in een vastloper heeft geresulteerd. Als ik jouw was zou ik de kop maar eens openhalen, gewoon voor de zekerheid of alles daar ook goed zit. Maar het kan ook zijn dat je motor gewoon verzuipt.

succes ermee
 
Kijk een als hij na 1 min. is gestopt of er dan nog benzine in de vloterkamer zit.
Misschien heb je vuil in de tank waardoor de benzinetoevoer wordt geblokkeerd.
 
Bij onstekingsprobleem zou hij toch niet makkelijk bij koude motor moeten aangaan of het is iets met haarscheurtje bij bobine hoe kan ik dat controleren?
Mijn benzinetoevoer loopt ,de tank is schoon.
nog meer suggesties?
gr
 
Bij onstekingsprobleem zou hij toch niet makkelijk bij koude motor moeten aangaan of het is iets met haarscheurtje bij bobine hoe kan ik dat controleren?
Mijn benzinetoevoer loopt ,de tank is schoon.
nog meer suggesties?
gr
Je bobine wordt warm tijdens t lopen van de motor, als ie warm wordt zet ie uit en daat dan stroom naar buiten lekken en maakt dus sluiting.. tenminste dit kan
Spuit wat water met een plantenspuit erop (nevelstand)je kan dan vonkjes over zien springen.
Maakt t niet uit of je t toerental hoger afsteld?
 
:^ Kleppen en zo schijnt een zwak puntje te zijn bij de DR. Is trouwens wel een lekker fietsje, ben er ook op begonnen :P
Ding was van mn broer(tje), maar die had nog geen rijbewijs. Hij heeft hem overigens op een gegeven moment weggedaan omdat bij deze motors het motorblok toch nog wel eens problematisch is.
 
'word nou wel een moeilijk verhaal of kleppen of benzine of onsteking rarara in welke hoek? het gekke is dat ik vorige week best wel een eind heb gereden en geen troubles nou ja op het stationair na.
Zou het geen valse lucht kunnen zijn na de carbarateur is dit te checken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan