Millencolin
MF veteraan
Goedemiddag,
Even een korte vraag.
Vorig weekend een maat geholpen met het onderhoud aan z'n motor.
Blijken twee van de zes bouten voor zijn kettingtandwiel zo vast te zitten dat ze niet loskomen.
De bouten los geslepen en gauw op zoek naar vervanging voor de winkels dicht gaan (nog een klein uurtje).
Uitkomen bij een ijzerwarenzaak waar ze iets soortgelijks hadden dat op dat moment de beste noodoplossing was.
Nu blijken deze twee te zijn los gekomen. Maar hoe???
Zit er zoveel verschil tussen de twee soorten dat dit zou kunnen verklaren waarom ze zijn los gekomen?
Foto originele bout:
Foto van de bout die het meest lijkt op de noodoplossing. Degene die we gebruikt hebben lijkt meer op het origineel voor wat de kop betreft. Schroefdraad loopt wel door tot de kop tov de eerste foto.
Even een korte vraag.
Vorig weekend een maat geholpen met het onderhoud aan z'n motor.
Blijken twee van de zes bouten voor zijn kettingtandwiel zo vast te zitten dat ze niet loskomen.
De bouten los geslepen en gauw op zoek naar vervanging voor de winkels dicht gaan (nog een klein uurtje).
Uitkomen bij een ijzerwarenzaak waar ze iets soortgelijks hadden dat op dat moment de beste noodoplossing was.
Nu blijken deze twee te zijn los gekomen. Maar hoe???
Zit er zoveel verschil tussen de twee soorten dat dit zou kunnen verklaren waarom ze zijn los gekomen?
Foto originele bout:
Foto van de bout die het meest lijkt op de noodoplossing. Degene die we gebruikt hebben lijkt meer op het origineel voor wat de kop betreft. Schroefdraad loopt wel door tot de kop tov de eerste foto.