Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

Maakt die demper veel herrie?

Heb m terug, de mijne.

IMG_20200215_170247.jpg
 
In dat geval geen enkele interesse sorry.

Nieuwe carterbescherming binnen. 39 dollar facturatiewwaarde, 35 euro taks en douanekosten.
 
WRFs zijn notoir stil. Ik vraag me af of ik een WR450F demper zou kunnen aanpassen zodat ie op de DRZ past.
 
WRFs zijn notoir stil. Ik vraag me af of ik een WR450F demper zou kunnen aanpassen zodat ie op de DRZ past.


Waarom zou je dat willen.
Ik denk dat ik nog wel 2 dempers heb liggen een met een echt fijne roffel een rino niet te luid of storend. En er moet volgens mij ook nog een andere liggen. Zal vant weekend wel even kijken.
 
Deze 2 heb ik nog liggen, komen beide van een drz. Ik heb destijd eens een heel partij drz spullen gekocht waaronder deze 2 dempers.

De eerste heb ik geen erervaring mee
Incl DB killer

20200223_105428.jpg
20200223_105502.jpg
20200223_105439.jpg


De tweede is een rino en maakt een mooi bescheiden geluid. Niet overheersend. Er zit echter een klein deukje aan de onderkant.
Hier heb ik met de S een aantal otr ritten gereden en ben diverse malen door de maximaal 110 DB keuring gekomen

20200223_105602.jpg

20200223_105613.jpg

20200223_105624.jpg
 
Qua uitlaat zouden die het zelfde zijn toch. Ik kan van de week wel even proberen bij mijn E mits je echt in interesse hebt. Zit eigenlijk ook niet om week verlegen :-) hahahaha
 
Ik dacht dat de diameter van de voorbocht anders was, zo je vrij makkelijk moeten kunnen zien.
 
Beste leden,

Durf het te vragen, maar is er toevallig iemand die interesse heeft om zijn/haar drz400 SM te verkopen? Of een mooie advertentie voorbij heeft zien komen? Budget ligt max rond de 3500. Mag er eentje zijn met schade zolang het blokje maar goed loopt en het stuur doet sturen.
Ga volgende week aan m'n a2 beginnen en het zou het geweldig vinden als ik rond de zomer op deze machine kan rond cruisen!

Alvast bedankt,
Quinn
 
Dan wel heel erg duur. Allicht een E indien geen teller, eigenlijk begeerlijker maar minder praktisch. Ze zijn er af en toe in BE zeker, ik heb de mijne voor een hele mooie prijs op de kop getikt.
 
Niet normaal wat die dingen hun waarde houden als je kijkt naar de aanschafprijs. Weinig motoren van die leeftijd waar je nog zo'n groot deel van de aanschaf betaalt
 
Klopt. Er is eigenlijk op het moment geen alternatief voor de DRZ. de rest is of te zwaar of heeft een onderhoudsgevoelig competitief blok.
KTM en Husky komen volgend jaar met nieuwe types die wel eens in het zelfde vaarwater kunnen komen. SM met 490/501 blok etc.
 
Nieuwe crf450l is ook een top alternatief, docht behoorlijk duurder.
Of ktm echt met iets nieuws komt valt nog te bezien. Bovendien zijn de lichtere modellen bij ktm tegenwoordig maar halfzachte offroaders meer.
 
Alternatieven genoeg met lage onderhoudsintervallen:

-690/701(weegt net zoveel)
-CRF250L/Rally(wel iets minder power)
 
Nou jongens had het nooit gedacht. Vandaag eindelijk op pad hem een drz te halen. 2 uur gereden om vervolgens te horen dat ie hem de avond daarvoor verkocht heeft. Ik zal is naar jullie suggesties kijken en mocht iemand nog een drz vinden. Delen wordt gewaardeerd natuurlijk 😊
 
Nou lekker dan, had je geen verkoop afspraak gemaakt.. dat is ja ook zuur.

Er staat er nog 1 op marktplaats.

Drz 400 € 2.500,00 ≥ Drz 400 - Brommers | Derbi - Marktplaats.nl

Nou het mooie is had gister om 13u een afspraak daar aankomende is verkoper nergens te zien. Dus wil ik via MP een bericht sturen om te vragenw aar hij is om te lezen dat ie sochtends een bericht heeft gestuurd dat ie hem de avond daarvoor verkocht heeft. Nu wordt het leukt, want nou heeft ie de avond na de de afspraak die niet nagekomen is doodleuk op zijn Instagram verhaal gezet dat ie hem savonds verkocht heeft. Oftwel ik stond daar klaar met gehuurde aanhanger en al. Om te horen dat ie hem niet meer heeft en vervolgens verkoopt die hem aan iemand die na mij komt.
Maar dankjewel voor de link! Ik ga is een berichtje sturen en kijken wat het kost om hem op te bouwen naar SM.
 
Terug
Bovenaan Onderaan