Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

@Quinn2500 Veel veilige kilometers gewenst weet zeker dat je er een goede fiets aan hebt!

Dankjewel! De glimlach is nu al niet meer van mijn gezicht af te krijgen haha

WhatsApp Image 2020-03-19 at 09.34.14.jpeg
 
20200321_162154.jpg

Was fris, maar nog steeds erg lekker!
Denk wel dat ik de db-killer terug ga zetten. Het werkt heel goed om wielrenners aan de kant te krijgen maar ben het kabaal wel zat haha
 
Iemand hier enig idee hoeveel moeite het is een drz-e echt legaal te maken? België krijgt motorkeuring in 22..
 
Speciaal een account aangemaakt, aangezien ook ik opzoek ben naar een DR-Z400SM.
Mocht er iemand nog eentje verkopen (liefst BE), laat me dan zeker iets weten!
 
Heb het nog nooit gedaan maar woon in utrecht dus denk dat het het handigst is om vanaf Arnhem te beginnen. Denk da een half dagje of iets wel mooi is voor een eerste keer.
 
Iemand hier toevallig nog een uitlaat nokkenas liggen voor een drz? Er zit op dit moment hotcams nokkenassen in, maar daarvan is 1 nok en de volger ingesleten. ik begrijp dat deze nokkenassen niet meer gemaakt worden, dus ook origineel mag aangeboden worden.

Daarnaast opzoek naar een hitteschild voor het uitlaatsysteem.

Alvast dank!
 
Iemand hier toevallig nog een uitlaat nokkenas liggen voor een drz? Er zit op dit moment hotcams nokkenassen in, maar daarvan is 1 nok en de volger ingesleten. ik begrijp dat deze nokkenassen niet meer gemaakt worden, dus ook origineel mag aangeboden worden.

Daarnaast opzoek naar een hitteschild voor het uitlaatsysteem.

Alvast dank!

Probeer eens bij Offroadcentrum, Enduro en Offroad onderdelen en motoren. | Enduro Offroadcentrum Die lui hebben
altijd vanalles.
 
Ik ben sinds kort ook in het bezit van een DRZ dualsport.
Ik wil de DRZ wat meer naar mijn eigen zin maken en het grote achterlicht aanpassen en voorzien van wat extra stickers.

Helaas is het plastic achterkantje beschadigt, heeft iemand nog een blauwe liggen?
 
Goeden morgen heren en dames

Is der iemand hier die een bedrijf weet of heeft liggen koppaking drz 400 kleppendeksel paking olie filter?

Gr tom
 
Terug
Bovenaan Onderaan