Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heren van het goede leven,
De kogel is door de kerk....2x zelfs. Onze DRZ's gaan in de verkoop. Wij hebben het afgelopen jaar amper gereden en dat is zonde voor deze fijne motoren. Altijd droog gestald en netjes onderhouden.
Linkse motor op de foto:
Suzuki DRZ400-S
bouwjaar: 2005
km-stand: 6500km
Elektrische start, komt met nieuwe accu.
Banden net ingereden.
Slijtage onderdelen in redelijke staat.
Motor is afgesteld voor een open uitlaat, maar komt met originele uitlaat.
Minpunt: knipperlichten werken niet.
VRAAGPRIJS: E 3250,-
Rechtse op de foto:
Suzuki DRZ-E
bouwjaar: 2000 (2019 geimporteerd uit België)
km-stand: 25000km
Elektrische start, komt met nieuwe accu.
Banden net ingereden.
Slijtage onderdelen in redelijke staat.
Minpunt: heeft geen knipperlichten
VRAAGPRIJS: E 3000,-
Bij interesse kan ik uiteraard meer foto's sturen. Proefrit is mogelijk.
Motoren staan midden in Zuid-oost Brabant
Bekijk bijlage 1610495
Gefeliciteerd mooi snel gegaan. Beide apart of zijn ze samen gebleven.Allebei verkocht...
Houdoe hé!
Nee maar ik zou niet weten waarom dat fout zou moeten gaan....Heefter iemand ervaring met een LiPo accu op de DRZ?
Zat er al op toen ik hem kocht dus zou niet weten eigenlijk. Rijdt prima, lekker breed.Welk stuurtje is dat?
Ja, dat dacht ik dus ook, maar ik heb er 3 gebeld en alle 3 konden ze me niet helpen. Heb ondertussen een reeks besteld bij Ali, eens kijken hoe dat gaat.Je kan die sproeiers krijgen bij iedere motordealer.
Ze kosten twee keer niets, dus ik zou gewoon alle maten in die range bestellen.
Hier ook nog even terugkomend op offroad rijden met supermoto wielen: ik ben nog niet overtuigd...Heeft iemand van jullie wel eens (licht) offroad werk gedaan met de supermoto wielen? En hoe groot was het verschil? Kan me voorstellen dat modder dan echt niet meer te doen is maar de rest lijkt me niet zo'n probleem? Bij mij is niks in de buurt en ik moet elke keer dat ik naar de tet rij toch wel 100+ km over de snelweg. Meestal rij je op de tet dan alsnog 50% gewoon op de straat. Dan heb je met de supermoto wielen ook meer lol lijkt me. Noppen zullen uiteraard beter zijn maar als het prima gaat lijkt het me ook wel lekker dat ik niet elke keer de velgen heen en weer hoef te wisselen. Misschien maar eens keertje proberen binnenkort.
De wielbussen zitten er wel bij neem ik aan? Dan volgens mij alleen een remschijf en een achtertandwiel. Kan wat vergeten? Mijne kwam met kant en klare velgensets.De vraag zal al wel meerdere malen behandeld zijn, maar het is mij (nog) niet duidelijk.
Ik heb een drz400s en kan een "kaal" setje drz400SM velgen overnemen, dus zonder remschijven oid.
Wat heb ik allemaal nodig om dit passend te krijgen op mijn drz400s?