Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

Met ruitje pendelde hij niet, met de oude balhoofdlagers...
Ik denk dat de noppenbandjes misschien ook wat (te) zacht zijn. Dat helpt natuurlijk ook niet.
 
Ik heb dat ook wel maar erger me er niet aan, rijd ook liever 90/100 en dan gebeurt het niet! Hangt ook van de wind af bij mij, heb het vaker niet dan wel.

Even wat anders, ik heb een probleempje gehad met mijn rem die bleef hangen en ben nu op zoek naar een voorremschijf (drz400e, S is zelfde toch?). Ga woensdag avond tm zondag een rit doen dus hoop dat iemand er eentje heeft liggen. Nieuw of gebruikt allemaal oké, zolang hij nog werkt ben ik er blij mee, die van mij ziet er flink krom uit namelijk (morgen testen met nieuwe blokjes).
 
Ik heb dat ook wel maar erger me er niet aan, rijd ook liever 90/100 en dan gebeurt het niet! Hangt ook van de wind af bij mij, heb het vaker niet dan wel.

Even wat anders, ik heb een probleempje gehad met mijn rem die bleef hangen en ben nu op zoek naar een voorremschijf (drz400e, S is zelfde toch?). Ga woensdag avond tm zondag een rit doen dus hoop dat iemand er eentje heeft liggen. Nieuw of gebruikt allemaal oké, zolang hij nog werkt ben ik er blij mee, die van mij ziet er flink krom uit namelijk (morgen testen met nieuwe blokjes).
Offroad vaasen kun je zo heen rijden, die heeft alles 2e hands op voorraad sommige delen vraagt hij de hoofdprijs voor andere delen kun je zo mee krijgen.
 
Zullen de noppen zijn die alle kanten uitgaan dan. Is een apart gevoel als je dat niet gewend bent.

IMG_20210620_151739.jpg


En nog maar eens een zonnig plaatje.
 
20210626_212158.jpg
20210626_212210.jpg
20210626_212241.jpg
20210626_212150.jpg
20210626_212313.jpg
20210626_212323.jpg
20210626_212256.jpg
20210626_212347.jpg


Iemand die nog iemand weet voor mijn drz 400 e uit 2004. Hij mag voor 3.350 naar de nieuwe eigenaar. Jullie weten wat een drz is. Deze 48pk versie staat zijn mannetje.
 
@YAMAHA 125 cc is de front disc guard toevallig ook apart te koop? Zo ja, wat vraag je ervoor?

Alvast succes met de verkoop! Komt er iets anders voor in de plaats?
 
@YAMAHA 125 cc is de front disc guard toevallig ook apart te koop? Zo ja, wat vraag je ervoor?

Ja wel daar vraag ik 3.350 euro voor, dan krijg je de rest er gratis bij 😜. Zoals hij is zo wordt ie verkocht. Sorry.

Heb eventueel nog wel wat los spul liggen, spadborden zijkappen dempers subframe van een E radiateur kapjes koelwater tankje enz enz enz.
 
Ja wel daar vraag ik 3.350 euro voor, dan krijg je de rest er gratis bij 😜. Zoals hij is zo wordt ie verkocht. Sorry.

Heb eventueel nog wel wat los spul liggen, spadborden zijkappen dempers subframe van een E radiateur kapjes koelwater tankje enz enz enz.
Geen probleem hoor, dat snap ik wel! Wat voor dempers heb je nog over?
 
Geen probleem hoor, dat snap ik wel! Wat voor dempers heb je nog over?

Een rino en een orp? Nog nooit van gehoord maar beide maken wel een leuk geluidje..mij te luid dus heb ik er een ander opgezet met db killer.
 

Bijlagen

  • 20200223_105613.jpg
    20200223_105613.jpg
    292,4 KB · Weergaven: 6
  • 20200223_105624.jpg
    20200223_105624.jpg
    217,1 KB · Weergaven: 6
  • 20200223_105610.jpg
    20200223_105610.jpg
    173,8 KB · Weergaven: 6
  • 20200223_105602.jpg
    20200223_105602.jpg
    218,1 KB · Weergaven: 5
  • 20200223_105502.jpg
    20200223_105502.jpg
    299,6 KB · Weergaven: 6
  • 20200223_105439.jpg
    20200223_105439.jpg
    211,3 KB · Weergaven: 9
Oeh oeh koelwatertankje! Hier graag.
Mijne is een grote diameter koelwaterleiding..
 
Beste mensen,

Na een kort ritje van een maatje van mij heb ik helaas een krom subframe. Heeft iemand nog toevallig een SM subframe ergens verstopt liggen?
Of zijn er mensen die ervaring hebben met een zaak die zo'n subframe weer recht heeft gekregen?

Alvast bedankt!
 
Beste mensen,

Na een kort ritje van een maatje van mij heb ik helaas een krom subframe. Heeft iemand nog toevallig een SM subframe ergens verstopt liggen?
Of zijn er mensen die ervaring hebben met een zaak die zo'n subframe weer recht heeft gekregen?

Alvast bedankt!

Ik heb nog een subframe van een E liggen dus zonder dwarsversteviging onder het achterspadbord.
 
Ik heb nog een subframe van een E liggen dus zonder dwarsversteviging onder het achterspadbord.
Dankje voor de reactie maar ik zoek echt een SM subframe mede om die versteviging en de bevestiging voor het achterlicht.
Mocht ik niet ver komen moet ik misschien gaan kijken om zo'n E subframe te verlassen met die ik nu heb maar vraag me of hoe goed dat zou gaan...
 
Bij deze is mijn e-tje uitgerust met een volledige zelfbouw kabelboom met degelijke draadsectie, parallel aan de originele, met slechts 1 verbinding op die originele, na het stuurslot.
Ik heb nu remlichten, claxon, grootlicht (standaard koplamp van de e heeft dat al, maar is niet aangesloten), snel demonteerbare pinkers voor offroad en een werkend dashboard, voor alles samen een kleine kg extra gewicht. De meeste stekkers zitten achter de koplamp. Spiegels liggen ook klaar voor ritjes met mevrouw, zonder klachten als 'ik weet nooit waar je heengaat' en 'ik zie niet wanneer je remt'.
Bij deze ook een beetje legaler op de baan.

IMG-20210801-WA0003.jpg
 
https://link.marktplaats.nl/m17138...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Kent iemand deze DRZ? Enige drz met sm wielen die geen 4000+ euro kost. Hij staat alleen al lang te koop waardoor ik argwanend ben. Er zijn dan vast al mensen wezen kijken die gebreken hebben gevonden en hem hebben laten staan denk ik dan. De rest wordt enorm snel verkocht.

Sm + enduro wielen lijkt me ideaal


Ik merk vooral dat er een helehoop mensen interesse tonen, maar meer als de helft komt niet opdagen bij het maken van een afspraak en een kwart vind wel iets waarvan ze denken dat de drz niet oke zal zij. Geen knippers, geen snelheidsmeter geen toeter enz enz enz...
En een klein aantal mensen verwacht bij een drz het zelfde te ervaren als bij een wr450/ klx450 of een ktm exc maar helaas de drz is dan aanzienlijk tammer als de vergeleken motoren echter met een stuk minder onderhoud.

Je mag die van mij kopen voor minder als 4000 alleen dan moet je zelf in Vaasen nog even een setje wegwielen zien te bemachtigen 😊
 
≥ Suzuki DR-Z 400 S titaniuim akrapovic uitlaat - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl

Kent iemand deze DRZ? Enige drz met sm wielen die geen 4000+ euro kost. Hij staat alleen al lang te koop waardoor ik argwanend ben. Er zijn dan vast al mensen wezen kijken die gebreken hebben gevonden en hem hebben laten staan denk ik dan. De rest wordt enorm snel verkocht.

Sm + enduro wielen lijkt me ideaal
Aardige KM-stand en er is duidelijk aan gehobbyd.
Vanaf een foto kun je moeilijk inhoudelijk oordelen. Wel als je er naast staat.

Maar om antwoord te geven; nee ik ken hem niet.
 
Ik merk vooral dat er een helehoop mensen interesse tonen, maar meer als de helft komt niet opdagen bij het maken van een afspraak en een kwart vind wel iets waarvan ze denken dat de drz niet oke zal zij. Geen knippers, geen snelheidsmeter geen toeter enz enz enz...
En een klein aantal mensen verwacht bij een drz het zelfde te ervaren als bij een wr450/ klx450 of een ktm exc maar helaas de drz is dan aanzienlijk tammer als de vergeleken motoren echter met een stuk minder onderhoud.

Je mag die van mij kopen voor minder als 4000 alleen dan moet je zelf in Vaasen nog even een setje wegwielen zien te bemachtigen 😊
Heb je hem ook op MP gehad?

Ik koos ook alleen voor de gratis sites. Mn vriendin klapte er wel meteen 25 euro tegen aan voor een MP advertentie en had binnen een week een koper. Omdat de adventie voor 4 weken gekocht was hadden we de advertentie aangepast naar de mijne... binnen een week wa sook de mijne verkocht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan