Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

Ik ben op zoek naar een iets grotere. KTM 690, Husq 701.

Maar Dorsoduro of Hypermotard (allebei de dikke) lijkt me ook heel lekker.
 
ik heb getwijfeld tussen de 701 of de 690
vind persoonlijk de achterkappen van de 701 veuls te groot/lomp
dus is het de 690 geworden.

Blijft het feit dat de drz voor mij een net zo,n hoge funwaarde heeft/had
en imo ook betrouwbaarder , maar ga (vermoedelijk) niet terug op een DRZ
en dat komt dan weer omdat mijnheer Suzuki ze niet meer nieuw levert in NL
 
ik heb getwijfeld tussen de 701 of de 690
vind persoonlijk de achterkappen van de 701 veuls te groot/lomp
dus is het de 690 geworden.

Blijft het feit dat de drz voor mij een net zo,n hoge funwaarde heeft/had
en imo ook betrouwbaarder , maar ga (vermoedelijk) niet terug op een DRZ
en dat komt dan weer omdat mijnheer Suzuki ze niet meer nieuw levert in NL
Begrijpelijke keuze. Ik zal hierna voor de 701 gaan gok ik. Ik snap wat je bedoeld met het lompe maar ik kan die 3 liter extra sap wel waarderen ;)
 
ik heb deze nog liggen

ogf3moU.jpg


nieuw gekocht , nooit omgehad , batterij is intussen wel leeg

iemand interesse?

VERKOCHT
 
Laatst bewerkt:
701 heeft 13 liter en de SMC 10 dacht ik??
Kennelijk heeft die 12. Dan is het verschil idd verwaarloosbaar
 
ah jij praat natuurlijk over de smc

je weet toch...
ik ben meer van het zand
en heb dus de enduroR
die heeft iig een 12 ltr tank

van de smc weet ik het niet
dan zou het best kunnen zijn dat jij gelijk hebt
 
We lulden idd langs elkaar heen maar alsnog heb je gelijk. Het is 12 liter. Dan heb ik dat ooit eens verkeerd onthouden ;)
 
Dat is mijn oude drz!

Haha, heb er inmiddels alweer een paar duizend KM probleemloos mee gereden :P

Zaterdag nog mee op de testbank geweest. Moet haar binnenkort even af laten stellen. Ze loopt te arm met het nieuwe uitlaatsysteem.

42.2PK en 76.5NM :9


(kenteken en houder ben ik helaas in Duitsland verloren dus heb er tijdelijk iets opgebeund tot de nieuwe houder binnen is.)
 
Ik heb hem in Tilburg gekocht eind februari en nu rijdt hij rond in Zuid-Holland ;)

Zag in je verkoop topic dat je hem destijds ook op de bank heb laten zetten. Weet je nog wat het resultaat daarvan was?
 
Laatst bewerkt:
Haha, heb er inmiddels alweer een paar duizend KM probleemloos mee gereden :P

Zaterdag nog mee op de testbank geweest. Moet haar binnenkort even af laten stellen. Ze loopt te arm met het nieuwe uitlaatsysteem.

42.2PK en 76.5NM :9


(kenteken en houder ben ik helaas in Duitsland verloren dus heb er tijdelijk iets opgebeund tot de nieuwe houder binnen is.)

Mooi ding! Is dat de bank van Hans van Wijk? Zo ja, die is volgens mij wel een beetje optimistisch. Ik heb mijn drz daar ook op de bank gehad 2 jaar terug, kwam toen 46.9 pk uitrollen.
Ik was er hartstikke blij ermee, maar dit was voordat ik mijn bigbore kit erop had, en dan is dat toch wel een beetje onrealistisch.
 
Mooi ding! Is dat de bank van Hans van Wijk? Zo ja, die is volgens mij wel een beetje optimistisch. Ik heb mijn drz daar ook op de bank gehad 2 jaar terug, kwam toen 46.9 pk uitrollen.
Ik was er hartstikke blij ermee, maar dit was voordat ik mijn bigbore kit erop had, en dan is dat toch wel een beetje onrealistisch.

Dat is inderdaad bij Hans van Wijk. Ze hadden zaterdag een actie voor €7.50

Ik laat hem bij Dynojet Rotterdam afstellen binnenkort. Ben benieuwd of die dan ook 42.2pk als resultaat heeft :')
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad bij Hans van Wijk. Ze hadden zaterdag een actie voor €7.50

Ik laat hem bij Dynojet Rotterdam afstellen binnenkort. Ben benieuwd of die dan ook 42.2pk als resultaat heeft :')

Haha oke, laat het maar weten, ik ben benieuwd hoeveel ik er dan ongeveer van af moet trekken :+ . Wel nette actie van ze, voor zo weinig, als ik het eerder had geweten was ik ook wel even gekomen om te kijken wat die van mij nu doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan