Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

Een S of E kan je vaak goedkoper scoren omdat er voor offroad meerdere alternatieven zijn. Voor de SM versie is weinig concurrentie en die zijn vaak nog schunnig duur zag ik van de week op MP...
 
Voor de geïnteresseerden en wegens zelden foto's hier... Dit is het beestje dat ik dus recentelijk geadopteerd heb.

p6pb17208878.jpg

p6pb17208876.jpg


En dit is de tractor die hij zal moeten vervangen:

p6pb14035763.jpg
 
Gaaf ding ziet er goed uit.

vorige week donderdag Supermotard training op midland circuit gedaan, dat is toch ook wel erg vet.
Daarna weet stiekem kijken naar een DRZ, kom ik mijn oude DRZ tegen op internet en hij staat te koop, helaas voor een beetje te veel.
 
Voor de geïnteresseerden en wegens zelden foto's hier... Dit is het beestje dat ik dus recentelijk geadopteerd heb.

p6pb17208878.jpg

p6pb17208876.jpg


En dit is de tractor die hij zal moeten vervangen:

p6pb14035763.jpg
Ziet er prima uit zo op de foto’s. Kleine DRiZZer nog maar heel even aanhouden totdat de grote betrouwbaar is gebleken?

Mocht je de kans er ooit voor krijgen scoor dan een paar case savers voor de 400. Dat voorkomt dat je bij een glijert je versnellingspook door je blok heen boort ;)

Enjoy! :]
 
te veel voor wat ik er van over heb :+

hij vraagt er 3650 voor maar wil er eigenlijk zo 2500 a 3 voor uitgeven. is wel een 2007 model.
Verbaasde mij ook onlangs toen ik eens op Marktplaats zat te neuzen wat ze momenteel voor een SM vragen... 😳
 
Das meer dan wat ik voor de mijne gegeven heb...

Case savers echt zo nodig bij de drz? Had ze al zien staan, nooit eerder nodig gehad op een brommer. En helpt zo een stom alu plaatje?

De 350 krijgt momenteel nieuwe banden, demperrevisie en lagers rondom, dus ik heb tijd genoeg om deze even te testen.
 
Laatst bewerkt:
Alu plaatjes gemaakt, op de deksels gelijmd. Morgen eens testen of het blijft hangen als ik r met mn laarzen over schuur..
 
Hallo!
Ben sinds een week nu ook eigenaar van een drz400s. Ik heb altijd supersports gereden (nu nog op een R1) maar was altijd benieuwd hoe dit nu was en ik moet zeggen dat het nog leuker is dan ik al dacht! Juist alles onder de 100km/h waar een supersport soms niet geweldig is zit ik hierop met een grote glimlach!
 

Bijlagen

  • 20190604_144251.jpg
    20190604_144251.jpg
    288,3 KB · Weergaven: 13
Mooie drz, vond de drz ook super fun echt veel leuker dan idd een sport motor.
Zit al een hele tijd weer rond te kijken voor een enduro/sm want mis het toch wel.
Drz , sherco of een wr450f staan toch wel in me zoeklijsten.
 
Hallo!
Ben sinds een week nu ook eigenaar van een drz400s. Ik heb altijd supersports gereden (nu nog op een R1) maar was altijd benieuwd hoe dit nu was en ik moet zeggen dat het nog leuker is dan ik al dacht! Juist alles onder de 100km/h waar een supersport soms niet geweldig is zit ik hierop met een grote glimlach!
Welkom! :]
 
Dank!
Gelijk maar even een vraagje: ik mis de passagiers stepjes. Heeft iemand die liggen of weet iemand waar je een setje kan krijgen?
 
Nee das ook waar :P
Zou dan alleen gaan om een kort stukje als we ergens in de stad moeten zijn. (Hekel aan fietsen...) Voor de tochtjes heeft ze gelukkig haar eigen motor!
 
Check eerst eens of dat wel past ivm je aftermarket pijp. Die zit vaak met een plaatje op de plek van je rechter duostep gemonteerd ;)
 
Ja klopt, is bij mij ook maar is maar 1 schroef. Dus als ik het stepje aan de buitenkant van het ophangpunt kan bevestigen zouden ze het schroefgat moeten kunnen delen?
Is ook geen ramp als het niet lukt maar leek me leuk om de mogelijkheid te hebben voor een kort dubbel ritje.
 
Duosteps zijn vast wel te vangen. Iedereen haalt ze er af dus liggen er een hoop niks te doen in een schuurtje ;)

Wellicht eens bij Boonstra in Ureterp zoeken? Offroad Vaassen? Of anders andere slopers...
 
Terug
Bovenaan Onderaan