Mijn Suzuki DRZ400 draait stationair na het starten netjes. Wanneer de motor warm is, draait de motor stationair een stukje hoger in toeren (alsof de choke nog openstaat, terwijl deze wel dichtstaat). Wanneer ik de motor in 1e versnelling zet en de koppeling laat aangrijpen, zakt het toerental en blijft de motor wel netjes 'normaal' stationair draaien.
Wanneer de motor hoog stationair draait, en ik zet hem uit en start hem weer opnieuw (direct) dan draait de motor weer normaal stationair... Hoe kan dit?
Mijn redenatie tot dusver:
Iemand ideeën?
Wanneer de motor hoog stationair draait, en ik zet hem uit en start hem weer opnieuw (direct) dan draait de motor weer normaal stationair... Hoe kan dit?
Mijn redenatie tot dusver:
- De choke werkt goed en blijft niet openstaan, anders zou de motor continu hoger stationair draaien.
- De motor trekt geen valse lucht aan, anders zou de motor continu hoger stationair draaien.
- Het gas blijft niet hangen, anders zou de motor continu hoger stationair draaien.
Iemand ideeën?