suzuki ER 250

Ins4ne

Die hard MF'er
30 dec 2003
273
0
Hey,

Ik kan dus zoals de titel naar verwijst een suzuki ER 250 kopen van het bouwjaar '82. Er zit roest in de tank omdat het dop verloren gegaan is :? . Heb in de benzinetank gaan kijken en heb toch aardig veel roest gezien in de tank. Kan deze nog goe verwijderd worden ook al is het erg veel verroest? Maar ik denk toch dat ik deze moto ga kopen, hij draait nog goe en de compressie zit ook nog goed. Deze moto heeft overigens 28.800km gereden, is dit veel voor deze motor?
Overigens de banden zijn nog in goede staat, ketting kan nog een paar duizend km's mee.

De koper wilt er 175 euro voor; Is deze nog zoveel waard denken jullie?

vanavond of morgen volgt er een foto. :)

greetzz
 
Voor 175 Euro kan je niet bedrogen zijn. Rijdt hij niet meer, dan kan je hem nog altijd voor bijna evenveel als schroot verkopen per kg.
 
iemand ervaring met de suzuki ER 250cc? Hoe snel gaat zo een ding?
 
Bij mijn motort zit ook rommel in de tank. Roest ook een beetje. Ik heb me laten vertellen dat je een soort beschermlaag aan de binnenkant van de tank aan kan laten brengen zodat je weer een strak binnenwandje van de tank hebt. Heb t zelf niet gedaan. Gewoon brandstof-filters in mijn benzineleidingen gezet. Ook goed. :]

Groeten!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan