suzuki fighter

pax

MF'er
16 mei 2006
188
0
Eindhoven
Dit is een fighter die bij op de kazerne staat maar ik ben benieuwd wat voor een suzuki is het?
en wat vinden we van deze fighter?!

full


411728


411729


411730



:W
 
Als ik een gokje mocht wagen zou ik zeggen een Gixxer 1100
 
ik vind em toch best aardig gelukt maar idd een nieuw bochtensetje kan ie wel gebruiken eveneens een nieuwe voorband!
 
hé! dat motorhok hebben wij ook op de zaak :Y

er is alleen maar 1 plekje waar je als het flink geregend heeft bij je motor kunt komen zonder natte voeten B|
 
mooie slick voor...........als het niet regent
goed aangeschete die uitlaatbocht :}
 
.....Een goed voorbeeld van waarom dus veel originele mooie motoren veranderen in oude brikken of Ratbikes en de eigenaar heeft dan nog steeds de illusie dat hij een streetfighter heeft gebouwd. |(

tkan nog wel wat worden als er nog wat uurtjes in wordt gestoken
 
.....Een goed voorbeeld van waarom dus veel originele mooie motoren veranderen in oude brikken of Ratbikes en de eigenaar heeft dan nog steeds de illusie dat hij een streetfighter heeft gebouwd. |(

tkan nog wel wat worden als er nog wat uurtjes in wordt gestoken


sja met sommige motoren wordt ook nog wel eens gereden :W
 
ik weet het niet zeker maar het zou een gixxer kunnen zijn. EIgenlijk zie je die bijna nooit onder de streetfighters, uniek ding! *D

om heel eerlijk te zijn vind ik hem spuuglelijk! maar gelukkig verschillen smaken! :)
 
ik vindt het weinig bijzonders..
beetje afgezaagd ook met een orriginele kont en een speedfight kuipje..



en dat ie niet bijgehouden is.. net als Ivan zegt.. sommige motoren worden nu eenmaal gebruikt als vervoersmiddel :W



mijne is de sinds de meeting bij de Dom alleen nog maar gewassen door een regenbui _O- dus de afgelopen weken heeft ie bijna iedere dag een wasbeurtje gehad :+
EDIT: eigenaar trouwens ook, werkt perfect _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan