Suzuki Freewind '99 - leuke allroad voor weinig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drey

MF veteraan
20 okt 2005
43.726
3
Veldhoven (Noord Brabant)
De kogel is door de kerk, ik heb een andere motor gekocht en biedt daarom mijn huidige en eerste motor te koop aan.

De gegevens:

Merk + type: Suzuki XF 650 Freewind (ééncilinder allroad)
Bouwjaar: 1999
KM-stand: 59.686

De motor is in redelijk goede conditie. Wel zijn er enkele zaken die aandacht nodig hebben, te weten:
- het achterwiel moet opnieuw uitgelijnd worden.
- 1 van de stelbouten is beschadigd en moet vervangen worden.
- het blok zweet enigzins. Dit wordt veroorzaakt doordat het blok met de cilinderkop aan het frame is opgehangen. Een nieuwe pakking verhelpt dit probleem
- de motor heeft een kleine beurt nodig (laatste is 5.000 km terug gedaan)

De onderhoudshistorie heb ik niet op papier. Wel is een jaar geleden de accu vernieuwd en zijn de koppelingsplaten vervangen. Banden en ketting kunnen nog wel een seizoen mee.

Ik heb voor deze motor een vraagprijs in gedachten van € 1.250,=. Dit type zie je in nederland niet veel rijden. Als ze al tweedehands aangeboden worden is de gangbare prijs voor een vergelijkbare motor ergens tussen de € 2.000,= en € 2.500,=. Mijn vraagprijs is gezien de uit te voeren werkzaamheden dus een reeële prijs.

Als je interesse hebt, stuur me dan even een mail (zie profiel).

De foto's
Zij-aanzicht
Foto-SNKL3CPB.jpg


Vooraanzicht (de ogen zitten bij de prijs inbegrepen) :+
Foto-UDDJBDVW.jpg


Achterlangs genomen :9 (topkoffer Givi is inbegrepen bij de prijs)
Foto-8NVRUUP7.jpg


Deze stelbout zit muurvast en moet vervangen worden waarna de achterband opnieuw kan worden uitgelijnd:
Foto-NYESMVJO.jpg


Achterband + uitlaat (rvs einddemper):
Foto-IOURSRQE.jpg


Cockpit geheel digitaal *D
Foto-LFUFX4VI.jpg


Jaja, het onkruid krijg je er gratis bij, wel zelf plukken :P
Foto-ETR3Y83F.jpg


De fiets is ooit gevallen, niet moeders mooiste, maar het frame is niet krom en de reparaties zijn goed uitgevoerd (helaas het spuitwerk van de kuipdelen iets minder)
Foto-HZWJW6I7.jpg


Kortom: een erg leuke motor met een hoge funfactor. Enig werk is vereist, vandaar dat de € 1.250,= vraagprijs bespreekbaar is.

Proefrijden mag (mits je rekening houdt met een enigzins onstabiele achterkant) en bij achterlating van een kopie van een geldige id-kaart, rijbewijs of paspoort (graag zie ik het origineel ook even in ter controle). O ja, hij staat in Veldhoven.
 
Laatst bewerkt:
those eyeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

those eyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo


enzo..

maar succes :)
 
tis jammer dat ik al een funfietsie heb....anders had ik hem gelijk gekocht.Als ie over een tijdje nog staat,neem ik hem.(als de mijne weg is)


iets voor jou??? Dr800.....1 cilinder all road....iets van 46000km.1994... O-)
 
Laatst bewerkt:
tis jammer dat ik al een funfietsie heb....anders had ik hem gelijk gekocht.Als ie over een tijdje nog staat,neem ik hem.(als de mijne weg is)


iets voor jou??? Dr800.....1 cilinder all road....iets van 46000km.1994... O-)

No thanx ;) Heb een CBR gekocht. Iets andere categorie :)
 
Laatst bewerkt:
Zo 'RVS' is die uitlaat ook niet zo te zien ;) Blij dat ik 'm er na een half jaar af had gehaald en er een dikke Leo pijp op had gezet.

De blokjes staan bekend om ietsje te zweten rondom de cilinderkop / bougies. Maakt niet uit.
Fijne motor en voor 1250 absoluut geen geld, ondanks z'n redelijke kmstand.

Je hebt er alleen volgens mij niet zo heel erg lang op gereden of wel ?
 
Zo 'RVS' is die uitlaat ook niet zo te zien ;) Blij dat ik 'm er na een half jaar af had gehaald en er een dikke Leo pijp op had gezet.

De blokjes staan bekend om ietsje te zweten rondom de cilinderkop / bougies. Maakt niet uit.
Fijne motor en voor 1250 absoluut geen geld, ondanks z'n redelijke kmstand.

Je hebt er alleen volgens mij niet zo heel erg lang op gereden of wel ?

Uitlaat niet, de einddemper wel volgens mij. :)

Is inderdaad een fijne motor, maar ik wil toch wat sportiever. De twijfel was om 'm erbij te houden als woon-/werkfiets, maar 2 motoren vind ik toch wat teveel van het goede ;) Zo groot is m'n tuin en berging nou ook weer niet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan