Suzuki Freewind verbouwingstopic

Beste optie is:

  • Thema-bike

    Stemmen: 1 4,8%
  • Ratbike

    Stemmen: 1 4,8%
  • Busa-blok monteren

    Stemmen: 4 19,0%
  • Naar de dump ermee

    Stemmen: 1 4,8%
  • Zo laten en verkopen

    Stemmen: 14 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    21

Drey

MF veteraan
20 okt 2005
43.726
3
Veldhoven (Noord Brabant)
De kogel is door de kerk. Mijn Freewind blijft en ik ga 'm gebruiken als sleutelobject.

Met andere woorden, ik ga er wat leuks van proberen te maken.

Dit is 'm:

Foto-UDDJBDVW.jpg

Foto-8NVRUUP7.jpg

Foto-SNKL3CPB.jpg

Foto-ETR3Y83F.jpg

Nu het probleem. Wat ga ik ermee doen c.q. hoe heb ik het eindresultaat in gedachten ?

Nou, geen flauw idee. Daarom dit topic. Allereerst voor tips en ideeën, daarnaast natuurlijk om het verloop van de verbouwing te kunnen volgen.

De volgende dingen staan op de planning:
- De- en hermonteren achterwiel i.v.m. vervangen stelbouten
- Kuipwerk (voor zover dat er aan zit) opnieuw spuiten
- Motorblok demonteren, pakkingen vervangen en schoonmaken

Ik ben benieuwd wat jullie voor ideeën hebben om met deze heerlijke 1-cilinder te doen. Gezien de ogen op de kuipruit ligt een ratbike voor de hand, maar ik laat me verrassen door jullie ideeën.

O ja. Niet onbelangrijk: het budget is nihil. De tijdsspanne daarentegen is ongelimiteerd. Ik heb geen haast en als ik eens wat euro's over heb dan wil ik die aan onderdelen, gadgets of andere hebbedingetjes te besteden

Kom maar op met die ideeën 8-)
 
B|

Aan jullie heb ik ook niks -O-












:+

Juist wel. Je hebt hem helemaal niet lang te koop gehad en het 'seizoen' eindigt voor een hoop mensen al.

Dus niet opgeven en gekke dingen ermee gaan doen. Er zijn een paar kleine dingetjes aan, dat schrikt kopers misschien af. Geef toe, het is ietwat een suffe motor qua looks voor veel mensen. Het publiek hier voor is misschien ietwat oververtegenwoordigd door beginners, vrouwen en andere technische noobs. Ik ken het met een F650.... ;) Als mensen toch eens wisten hoe lekker je bochtjes pakt en hoe goedkoop je kan rijden met zo'n soort motor.... :}

Dus fixen, een goede poetsbeurt en te koop houden/in het voorjaar proberen te verkopen.
 
Of helemaal gif groen en er nep grasmatjes op vast plakken all over .. met een paar knal gele narcisjes ertusse _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan