Suzuki Freewind verbouwingstopic

Beste optie is:

  • Thema-bike

    Stemmen: 1 4,8%
  • Ratbike

    Stemmen: 1 4,8%
  • Busa-blok monteren

    Stemmen: 4 19,0%
  • Naar de dump ermee

    Stemmen: 1 4,8%
  • Zo laten en verkopen

    Stemmen: 14 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Kleine probleempjes mee verhelpen en verkopen die hap.....

Verkoop die CBR ook maar meteen en koop in één keer wat fatsoendelijks ;)
 
Haha nee, niet gezien.

Maar eigenlijk meen ik het wel serieus hoor van die freewind. Lekker zo laten.
 
Even serieus ook dan maar inderdaad.... het is echt zonde van je centen als je deze aan gaat passen.
Weggegooid geld, en dan bedoel ik niet de verbouwingskosten maar de waardedaling zodra jij er met je klauwen 'aanpassingen' aan gaat maken.
 
:Y

That's idd waar... kan m beter gewoon in orginele staat houden, gewoon netjes in orde maken en verkopen.

:]


Even serieus ook dan maar inderdaad.... het is echt zonde van je centen als je deze aan gaat passen.
Weggegooid geld, en dan bedoel ik niet de verbouwingskosten maar de waardedaling zodra jij er met je klauwen 'aanpassingen' aan gaat maken.
 
Crashcage

Wheeliebar

mss nog vertanding iets aanpassen

en oefenen 8-)

over die waarde...bedenk je hoeveel ie nu waard is en hoeveel ie straks waard moet zijn.
Zal niet veel in waarde dalen....dus kan je je best nog wat veroorloven

maar laat 't dan wel iets nuttigs zijn, dus vergeet je paintjob tenzij je die nodig hebt en concentreer je eerst op vering, remmen, Tjoening, dat werk. Kost je al genoeg centjes en moeite om mee te beginnen > kan je zien of je er úberhaupt wel zin in hebt.
 
[de kappen] ==> Metallic Zilver

[Het frame] ==> mat zwart houden

[De details] ==> rood hoogglans.

[Velgen] ==> Goudkleurig.

Sponsor zoeken. zijn stickers erop en inschrijven voor de Red bull KNOCK OUT volgend jaar.

Winst..
a) je leert sleutelen ermee
b) je bent een ervaring rijker
c) minstens een heleboel gekken komen kijken hoe het je vergaat bij de Kock out.

d) je kunt hem daar meteen proberen te slijten.

Verlies..

a) weinig mensen willen hem meer na de race ls je er vroeg uit ligt.
b) een heleboel mensen willen hem niet meer als je lang in de race blijft.
c) De voorgestelde kleurstelling zullen de meeste niet mooi vinden [ik ook niet... maar daar vroeg je niet om, je wou ideeen, en het liefst niet te voor de hand liggende, dacht ik]

Succes. :+
 
[de kappen] ==> Metallic Zilver

[Het frame] ==> mat zwart houden

[De details] ==> rood hoogglans.

[Velgen] ==> Goudkleurig.

Sponsor zoeken. zijn stickers erop en inschrijven voor de Red bull KNOCK OUT volgend jaar.

Winst..
a) je leert sleutelen ermee
b) je bent een ervaring rijker
c) minstens een heleboel gekken komen kijken hoe het je vergaat bij de Kock out.

d) je kunt hem daar meteen proberen te slijten.

Verlies..

a) weinig mensen willen hem meer na de race ls je er vroeg uit ligt.
b) een heleboel mensen willen hem niet meer als je lang in de race blijft.
c) De voorgestelde kleurstelling zullen de meeste niet mooi vinden [ik ook niet... maar daar vroeg je niet om, je wou ideeen, en het liefst niet te voor de hand liggende, dacht ik]

Succes. :+

_O- _O- _O-
 
- Special paint in Rossi teamkleuren _O-
Rossi-Freewind.jpg

- Rood spuiten en BMW erop zetten :+ (thanx Catz)
BMW%20XF650%20Freewind.jpg





_O- Thanz zZlaapkopZz *O*
 
Wat een leuk projectje.....

Ik zou persoonlijk zeggen:

al t plastic eraf, schuren en in de goudlak zetten. Wielen eruit, en in de goudlak ermee. Frame? Poedercoaten, goudlak aflakken

En voor de rest andere pijp erop (goudkleur idd :+ ) gouden renthal stuurtje erop, goedgekeurde slicks erop en rijden maar...



vergeet je gouden helm niet he :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan