Suzuki geen zaken met Safe Nieuw

Fijn voor je, alleen ligt je alarm nog bij Safe, fokker })

moet ff opleiding mariniers afronden, dan gaan ik terug voor me alarm
marnsmile.gif
 
Motoport is/zijn sinds kort officeel Suzuki dealer.
hun voorwaarden zijn niet meer aan Safe leveren of het is over,Motoport is de grootste in nederland sinds failiet van Safe oud.

Safe ,slimme jongens,Hebben nu i.pv. Honda en Suzuki,BMW,Triumph,Sachs en hadden/hebben nog Ducati,Yamaha en kawa,dus die red/redden het echt wel.
 
Laatst bewerkt:
bij fabrieksgaranties werkt het zo: voor een bepaald karwei staat een bepaalde tjd, de dealer krijgt dan voor de tijd die voor dat karwei staat gewoon uur loon uit betaald van de fabrikant.
 
Motoport is/zijn sinds kort officeel Suzuki dealer.
hun voorwaarden zijn niet meer aan Safe leveren of het is over,Motoport is de grootste in nederland sinds failiet van Safe oud.

Safe ,slimme jongens,Hebben nu i.pv. Honda en Suzuki,BMW,Triumph,Sachs en hadden/hebben nog Ducati,Yamaha en kawa,dus die red/redden het echt wel.

Ook geen Kawa...
 
Op http://www.suzuki.nl (ff doorklikken op 'motoren' en vervolgens op 'dealers') kun je zien dat Safe inderdaad geen Suzuki-dealer meer is.

Nu maar hopen dat het dealerschap hier in Eindhoven naar een 'echte' motorzaak gaat, anders heb je in heel Eindhoven geen één Suzuki-dealer :(

Geboers motoren in Eersel doet Suzuki. Is trouwens wel gestopt met Aprilia na de deal die ik heb kunnen maken met de aanschaf van twee motoren van dit merk. Hij kreeg de korting de Safe van de importeur kreeg niet. Dit terwijl hij al 10 jaar dealer van Aprilia was. Het importeur gebeuren van Aprilia loopt nog niet erg lekker.

Bij Safe kan ik wel gewoon onderdelen kopen voor Honda. Ondanks dat ze dit merk niet meer voeren. Veel dingen hebben ze op voorraad, anders kan het besteld worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan