Suzuki gn 250 project

Status
Niet open voor verdere reacties.

saien

Die hard MF'er
Donateur
24 jan 2004
662
92
zwolle
Suzuki gn 250 scrambler compleet (op zadel en spatbord na) zitting is al aangepast (gelast) laatste foto's zijn van internet met wat ik voor ogen had ongeveer.
Motor is lopend gestript, km teller en toerenteller moet ik even zoeken. De motor is van 1987 dus over 3 jaar old timer.
Heeft een geldig kenteken.
De volledige draadboom is er bij. Hier is niet in geknipt. De remklauw voor is werkend. Zitten nieuwe blokken bij. Er zit een nieuw voor en achter tandwiel bij. Nog geen ketting. Banden moeten nog vervangen worden. Er zit nieuwe olie in het blok en een nieuw filter. Keerringen zijn vervangen. Als ik wat vergeten ben zal ik het aanvullen. Als er vragen zijn graag via berichten.
Bij geen of onvoldoende belangstelling gaat deze in onderdelen verkocht worden. Dus mocht je interesse hebben in een onderdeel, laat het alvast weten.
. Ik verkoop dit omdat ik er niet meer aan toe kom. De conditie is goed en voldoende potentie voor een leuke scrambler.
Schermafbeelding 2016-02-16 om 08.21.49.png
20200821_130933.jpg
20200821_130335.jpg
 
Voor meer info en foto's graag bericht. Richtprijs 350 euro.
 
Het is dat ik ook al een project heb staan anders had ik m zo opgehaald vanuit kampen. Ik ben t aan t overwegen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan