Suzuki GN 400

k0en

MF veteraan
Donateur
18 jan 2004
3.210
3.479
Utrecht
Ik twijfel of het een brik is, maar denk het wel :P

Zojuist de koop gesloten van mijn eerste motor :) Me pa was gezellig mee geweest, en wij naar dat bedrijf in Berlicum.
Zo even gekeken, efe ouwehoeren enz, er is alleen wel een zijkapje vanaf, aan de kant waar de accu zit. Die accu zit wel gewoon vast, maar ik ga nog wel effe een nieuw kapje regelen.
Toen heb ik even een proefritje gemaakt. Even lekker het gas opengetrokken, en toen ik weer terugkwam heb ik maar gevraagd wanneer ik hem op kon halen, want de linker voorpoot lekte, dus die deed ie eerst repareren, en dan zou ik hem morgen om 17:00 op kunnen halen.
Meteen effe een contract getekend, alle delen van het kentekenbewijs meegekregen, zodat ik dat kon gaan regelen, en de verzekering, en morgen om 17:00 kan ik hem halen 8-)

GN400.jpg


Zoals je dus ziet is het kapje daar ervan af, maar misschien ga ik zelf wel iets fabriceren.

Ik maak morgen wel een mooiere scherpere foto :) (misschien met mij erop voor de dames :P )
 
Ik maak morgen wel een mooiere scherpere foto :) (misschien met mij erop voor de dames :P )

Hoi,
Mooi masjien, proficiat, en is een brik !!
Voor wat die geplande foto betreft: liever andersom. Jij achter de camera en dames erop... :) :)

cu,
John
 
Wat was het brikregelement ook al weer?

- Minimaal 15 jaar of
- minstens 1 tie-rib (hoe schrijf je dat eigenlijk) of
- wat ducttape.

Moet lukken denk ik.
 
Brikreglement (nogmaals):

*taairèppies (zo dus niet ;) ),
*ducttape-reparaties (zie zwarte-met-zilver-tape-hangtiet-Guzzi van Ralf,kortweg BMNEE... ;) )
hihi,no offense ,
*liefst olielekkage(s),minimaal zweten,
*een beetje op leeftijd helpt,al bestaan er nog jonge reeds afgetrapte brikjes van het SS-soort

Leuk fietsie! ;)
 
hij komt uit 1981, dus op leeftijd issie wel :P

Verder had ie een voorpoot lekkage, maar die wordt gerepareerd morgen door die verkoper.
En tie-raps heb ik niet opgelet :P En ductape ook niet ;) Dat zal vast nogwel komen.
Maar goed, ik weet nog niet hoe ik dat zijkapje ga fixen :P
 
ik heb er ook 1 iets minder mooi (ahum) ik cross er namelijk mee :] aleen in de berm hoor en op het weiland, en op het strand enz.
 
Ik twijfel of het een brik is, maar denk het wel :P

Zojuist de koop gesloten van mijn eerste motor :) Me pa was gezellig mee geweest, en wij naar dat bedrijf in Berlicum.
Zo even gekeken, efe ouwehoeren enz, er is alleen wel een zijkapje vanaf, aan de kant waar de accu zit. Die accu zit wel gewoon vast, maar ik ga nog wel effe een nieuw kapje regelen.
Toen heb ik even een proefritje gemaakt. Even lekker het gas opengetrokken, en toen ik weer terugkwam heb ik maar gevraagd wanneer ik hem op kon halen, want de linker voorpoot lekte, dus die deed ie eerst repareren, en dan zou ik hem morgen om 17:00 op kunnen halen.
Meteen effe een contract getekend, alle delen van het kentekenbewijs meegekregen, zodat ik dat kon gaan regelen, en de verzekering, en morgen om 17:00 kan ik hem halen 8-)

(Afbeelding)

Zoals je dus ziet is het kapje daar ervan af, maar misschien ga ik zelf wel iets fabriceren.

Ik maak morgen wel een mooiere scherpere foto :) (misschien met mij erop voor de dames :P )
Gefeliciteerd :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan