hoi,
Ik ben dus in het bezit van een Suzuki Goose 350, onder de meeste wellicht een vrij onbekende motor gezien ze in NL op 1 hand te tellen zijn (jap import).
http/ore.to/~gekka/mtimages/2004/04/DSC02701.JPG zoeen dus, dan weten jullie een beetje beter waarover gepraat wordt.
Hoe dan ook, het volgende probleem ervaar ik, de laaste paar dagen starte hij erg moeilijk, aanduwen ging prima. Dus andere accu erin (de huidige was ver heen), ander bougie + dop) en meteen een beurtje gegeven. Starten ging nog steeds vrij moeizaam maar beter. Ik rijd een uurtje rond, geen problemen, ik krijg een enorme regenbui over me heen en hij slaat na een km of 3 af. Kan gebeuren zou je zeggen, scheurtje in de bobine of iets dergelijks.
Mja goed ding aan de kant gezet (droog), en de volgende dag nog eens proberen te starten....niet starten. Bougie eruit gepakt, en proberen te vonken. Niet vonken dus. Op den duur na wa vaker te proberen kreeg ik er een zwak vonkje uit.
Bobine los gehaald, uiterlijk perfect, geen scheurtjes of iets dergelijks waar water in kon lopen. Doorgemeten, lijkt volgens spec te zijn. Extra massa gelegd naar de accu....paar zwakke vonkjes, verder niets meer.
Pick-up even bekeken, zag er brandschoon uit maar voor de zekerheid een keer overpoetsen, binnenin ook wat olieresten weggehaalt (als we hem dan toch open hebben). In elkaar zetten, proberen te vonken, en ja hoor, volle bak vonken.
Draai ik de bougie terug, nee hoor, niet starten. Bougie eruit, proberen te vonken...HELEMAAL NIETS :S
Ik vind het echt vaag worden ondertussen.....iemand suggesties ??????
Het is eigenlijk vrijwel hetzelfde blok als een DR350, iets andere nokken, afstelling, olietankje. Verder niet veel anders.
Ik ben dus in het bezit van een Suzuki Goose 350, onder de meeste wellicht een vrij onbekende motor gezien ze in NL op 1 hand te tellen zijn (jap import).
http/ore.to/~gekka/mtimages/2004/04/DSC02701.JPG zoeen dus, dan weten jullie een beetje beter waarover gepraat wordt.
Hoe dan ook, het volgende probleem ervaar ik, de laaste paar dagen starte hij erg moeilijk, aanduwen ging prima. Dus andere accu erin (de huidige was ver heen), ander bougie + dop) en meteen een beurtje gegeven. Starten ging nog steeds vrij moeizaam maar beter. Ik rijd een uurtje rond, geen problemen, ik krijg een enorme regenbui over me heen en hij slaat na een km of 3 af. Kan gebeuren zou je zeggen, scheurtje in de bobine of iets dergelijks.
Mja goed ding aan de kant gezet (droog), en de volgende dag nog eens proberen te starten....niet starten. Bougie eruit gepakt, en proberen te vonken. Niet vonken dus. Op den duur na wa vaker te proberen kreeg ik er een zwak vonkje uit.
Bobine los gehaald, uiterlijk perfect, geen scheurtjes of iets dergelijks waar water in kon lopen. Doorgemeten, lijkt volgens spec te zijn. Extra massa gelegd naar de accu....paar zwakke vonkjes, verder niets meer.
Pick-up even bekeken, zag er brandschoon uit maar voor de zekerheid een keer overpoetsen, binnenin ook wat olieresten weggehaalt (als we hem dan toch open hebben). In elkaar zetten, proberen te vonken, en ja hoor, volle bak vonken.
Draai ik de bougie terug, nee hoor, niet starten. Bougie eruit, proberen te vonken...HELEMAAL NIETS :S
Ik vind het echt vaag worden ondertussen.....iemand suggesties ??????
Het is eigenlijk vrijwel hetzelfde blok als een DR350, iets andere nokken, afstelling, olietankje. Verder niet veel anders.