SUZUKI GR650 1984. sinds lange tijd weer een ‘brik’

Misschien ook leuk, bij: Dobbit.be hebben ze in een videoserie een caferacer gebouwd van een GR650. Best amusant. O.a. nogal wat motorisch malheur enzo. Waarschijnlijk moet je om ze te kunnen zien wel een emailadres invullen, maar dat kan volgens mij ook wel met een fake adres.
 
Nog op zoek naar de juiste schuifstekkertjes of gaan nummeren...

F87B56CA-0484-4906-BB25-9220DC26FF26.jpeg
 
Nog op zoek naar de juiste schuifstekkertjes of gaan nummeren...

Bekijk bijlage 1430560
Nog op zoek naar de juiste schuifstekkertjes of gaan nummeren...

Bekijk bijlage 1430560
de originele stekkers zijn niet los verkrijgbaar en 2ehands vaak al half weggesmolten.
Kontroleer ook even de werking vd gelijkrichter, deze zijn 9 vd 10x bij een oudere Suzuki kaput.
Voordat je er een nieuwe accu inzet en deze weer gesloopt word door een defecte gelijkrichter/regelaar.
 
de originele stekkers zijn niet los verkrijgbaar en 2ehands vaak al half weggesmolten.
Kontroleer ook even de werking vd gelijkrichter, deze zijn 9 vd 10x bij een oudere Suzuki kaput.
Voordat je er een nieuwe accu inzet en deze weer gesloopt word door een defecte gelijkrichter/regelaar.
Ik heb de originele schuifstekkertjes uit de behuizing getrokken omdat deze nog helemaal goed is en ik heb drie soorten die er in passen maar deze klikken er niet vast in, vergrendeling is dus niet goed. Ik denk dat ik dan toevallig de tiende heb van de oudere Suzuki’s. Ik laat het eerst maar eens zo en zodra ik hem weer op benzine kan laten lopen dan meet ik de laagspanning en laadstroom nog wel even. Zou inderdaad jammer zijn van m’n nieuwe accu. Ik heb al een andere regelaar, is een van een cx, zou ook moeten kunnen.
 
Ah, oké top.
Die schuifstekkers zijn op de site van Rick Donkers ook niet te vinden?
Ik heb een regelaar van een gpx600 liggen, die zou ook moeten werken en gaan niet snel kapot ( zegt men :P ),
 
Ah, oké top.
Die schuifstekkers zijn op de site van Rick Donkers ook niet te vinden?
Ik heb een regelaar van een gpx600 liggen, die zou ook moeten werken en gaan niet snel kapot ( zegt men :P ),
Vandaag eens even in mijn assortiment van allerlei zooi aan het zoeken geweest en wat schertste mijn verbazing ik had precies de juiste schuivertjes liggen.
 
Twee filters, zijn eigenlijk voor een tomos. Zolang de aansluitdiameter maar klopt. Ook onderweg.
Kan ik daarna wat olie in het blok kieperen en daarna proberen op benzine te starten. Heb de filters niet bij alie besteld trouwens, niet dat dit een betere kwaliteit is maar dat wachten steeds is ook vervelend. Schiet niet op dan.
 

Bijlagen

  • CD566EE5-EE86-461E-BB87-F13DEC595523.jpeg
    CD566EE5-EE86-461E-BB87-F13DEC595523.jpeg
    32,4 KB · Weergaven: 7
Terug
Bovenaan Onderaan