Suzuki GR650X bouwjaar 1987

Huubmans

Rookie
5 jun 2013
11
3
Zaandam
Hoi, ik heb een overgenomen Suzuki GR650X in de schuur staan waaraan wat moet gebeuren. Eerst maar eens gestart met het onderhoud van het motor deel.
Cab ( Mikuni BS36SS) schoongemaakt volgens instructie, verse olie + filter erin , nieuwe accu
Twijfel over de vlotter hoogte , volgens handboek 23 +/- 1 mm : hoe meet ik dit ? Vanaf welk tot welk punt ?
Kabels (gas, choke) met juiste speling afgesteld.
Motor loopt stationair, maar bij gas geven slaat ie af helaas .
Zou de benzine toevoer een probleem kunnen zijn?
Heeft iemand een slimme tip voor mij ?
Grote dank bij voorbaat !
Huub
 
Controleren is uitsluiten. Vlotterhoogte weet ik niets van , maar zorg ervoor dat alle kanalen van de carbs open zijn. Zie afbeelding. Ook is het zo dat de bs36 vacuum gasschuiven heeft, controleren op scheuren in het membraan is een pre als het spul op leeftijd is.
 

Bijlagen

  • mikuniBS34.jpg
    mikuniBS34.jpg
    44,8 KB · Weergaven: 15
Technisch vraagje .. ik heb een knipperlicht relais Nippondenso FA249 ED met drie aansluitpennen.
met de codes B, E en L
Hoe moet ik dit aansluiten ? Het handboek geeft geen antwoord....
 

Bijlagen

  • 1C793A7F-21AD-4407-A4DF-4308E505F69D.jpeg
    1C793A7F-21AD-4407-A4DF-4308E505F69D.jpeg
    107,7 KB · Weergaven: 4
B naar de oranje met groene streep draad = de plus 12 volt
E naar de zwarte met witte streep draad = de massa
L naar de lichtblauwe draad gaat naar de knipperlicht schakelaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan