Suzuki GS 450 E cafe racer

Zoon heeft mij mooi mee geholpen vandaag, vroeg wat kan ik doen.
Had een aluminium zitje, tank en 2 zijkapjes gemaakt die nog gepolijst moest worden.
Ga die maar helemaal geschuren, mooi heel de tijd stofmasker op maar mocht alleen een foto plaatsen zonder stofmasker. Dat was niet cool _O- _O- _O-

full


Maar was er blij mee :Y :Y

Wat betreft filmpje, de motor staat weer in de huiskamer dus zal voorlopig niet lukken.
Maar hij is niet stil zullen we maar zeggen *O* *O*
 
ontzettend mooi maar wat een poetswerk mocht je in een regenbuitje terecht komen :X

en die afgedraaide boutjes.... :} , wel wat doorzettingsvermogen hebben, eenmaal begonnen moet je ze ook inderdaad allemaal doen.

geweldig eindresultaat :9~
 
HULDE kan ik alleen maar zeggen na het lezen van je topic. :}

Erg knap zoals jij alles maakt, gouwe handjes heb je :Y
Heb met plezier gelezen , blijf je vorderingen en nieuw project volgen!
Groeten
Ed :W
 
Zoon heeft mij mooi mee geholpen vandaag, vroeg wat kan ik doen.
Had een aluminium zitje, tank en 2 zijkapjes gemaakt die nog gepolijst moest worden.
Ga die maar helemaal geschuren, mooi heel de tijd stofmasker op maar mocht alleen een foto plaatsen zonder stofmasker. Dat was niet cool _O- _O- _O-

[afbeelding]

Maar was er blij mee :Y :Y

Wat betreft filmpje, de motor staat weer in de huiskamer dus zal voorlopig niet lukken.
Maar hij is niet stil zullen we maar zeggen *O* *O*

Roughnekkje is goed bezig, toppie :} *O*
 
Misschien een idee voor je komende projekt; heb hier nog een GS450E uit '88 waar ik soms nog op rijd (als ik weer wat aan het aanpassen van de Guzzi bezig ben of een doos met rare problemen met haar heb open getrokken...).
De GS loopt altijd zonder problemen, start direct nadat ik er 2 maanden geleden een nieuwe accu in heb gezet.
Ander idee staat misschien wat ver van wat je in gedachten hebt af; een Moto Guzzi V35 Imola.
Heb deze een tijd geleden gekocht om weer eens wat anders om handen te hebben.
Helaas heeft deze kleine niet het koppel wat ik van guzzi gewend ben daar dit wat hoger in toeren ligt.
Ik hoor het wel!
 
Hahaha grapjas, kan ik wel je het leven zuur maken met een Honda Drixton.
Maar bel mij eens even een keer als je tijd hebt, ben je nummer kwijt doordat mijn telefoon is gecrasht tijdens vakantie.

En iedereen weer bedankt voor de leuke reacties.

Gr Marcel
 
~ mijn telefoon is gecrasht tijdens vakantie.


Gr Marcel


Ahum.....die van mij (ouder model iphone) had ik `even`op het wasrek in de Pyreneeën gelegd alwaar ik mijn ook daar aanwezige ligplek in de vorm van een luchtbedje even een stuk opschoof en mijn mobiel volledig vergat......vervolgens komt er een mega giga moesson als nooit eerder overheen :( ....en ik had al mijn te lezen boeken erop staan |( :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan