Suzuki GS 450 L bobber

Roughneckk

Die hard MF'er
2 sep 2012
903
0
Hank N. Br.
De Suzuki cafe racer is klaar dus tijd voor een nieuw project. Een hardtail bober. Plaats hem hier omdat het weer een flinke verbouwing wordt. Ga er een hardtail frame van maken en ga de bovenste frame buizen ook veranderen in een buis.

Vanochtend opgehaald en gelijk op de brug voor demontage :Y :Y . Motor ziet/zag er nog goed uit.

full


full


Zoon ook lekker mee geholpen en een paar uur verder ligt de motor uit elkaar. Alles gelijk uitgezocht wat de kliko in kon en de rest gelijk naar zolder.

full


full


Braken weer 3 uitlaat bouten af van de 4 ;( , dus wordt weer uitboren en tappen.

Jaren ketting vet, snap dat niet altijd dat mensen dat nooit schoon maken. Vielen gewoon hele dotten vet uit. Denk dan, dat kan onder het rijden toch ook gebeuren met alle gevolgen van dien :(

full


full


Van de week kijken of ik tijd heb om de las mal weer van zolder af te halen in elkaar te zetten. Zodra ik weer wat foto's heb, plaats ik ze nog wel hier. Ik hoop dat je jullie er weer veel lees en kijk plezier aan mogen beleven. Zie jullie positieve reacties graag tegemoet.

Gr Rougheckk
 
je bent hiermee in de rubriek choppers meer op je plek ;)
 
ja maar dat maakt niet uit.. hier zitten veel bouwers die dit soort projecten ook leuk vinden!

Ik kan niet wacht op de updates :D
 
De bouwers die dit soort projecten waarderen zitten in de rubriek choppers ook.

Vermoed zomaar dat deze subfora er niet voor niets zijn, anders zou het wel een erg onoverzichtelijke bende worden hier.

Hij maakt prachtige dingen dat zeker maar een chopper in deze rubriek kom op zeg _O-
 
Oh nee..., niet weer zo,n geweldig project!
Gewoon geen tijd meer voor de dagelijkse beslommeringen :P

Ik ga d,r voor zitten *O* *O*
 
zeker het verkeerde topic voor de bobber maar niet voor het verbouwen hoor.
kijk alweer uit naar je kunsten.

anders maak je er maar een bobberfighter van ,is dat euvel ook opgelost.
 
Toch maar een nieuwe las mal gemaakt, eentje die nu helemaal naar me zin is.
Zo gemaakt dat allerlei soorten frames erop kunnen, heb in de langs kokers allemaal gaten getapt M8 om de 25 mm. Kom je nooit een tapgat tekort :} :} .
Gelijk vanavond toen de las mal klaar was het frame erop gezet. Van de week de blok bevestiging steunen er nog op maken en dan kan de slijptol erin :Y :Y .

full


full


full


Wat betreft of dit project hier goed zit bij Streeftfighters dat weet ik niet maar voel me hier op me gemak, vooral de leuke reacties van jullie allemaal.
Zodra ik weer wat verder ben drop ik hier nog wel wat foto's.

Gr Rougneckk
 
Ziet er tof uit! Herken het gelijk die prut bij het tandwiel. Sommige lui frotten het erin lijkt het wel. Ga je ook nog met het blok aan de slag? Aan de staat te zien hoef je nog geen pakkingen te vernieuwen lijkt me?

Succes!
 
Vanavond het frame uit elkaar geslepen, dit is nog wat ik ga gebruiken. Dat is niet veel _O-

full


En de rest van het frame kan de oud ijzer bak in :Y .

full


Van de week maar eens kijken hoe ik het frame ga maken.

Gr R
 
Terug
Bovenaan Onderaan