Suzuki GS 500, 25 KW

23 mrt 2006
67
0
Vollenhove
Aangeboden,

Suzuki GS 500, 25 KW op kenteken in het echt vol vermogen.
Ideale fiets om mee te beginnen, hij is lekker licht en stuurt hierdoor soepel door de bochten. maar toch genoeg vermogen om lekker mee te komen op de snelweg.

Ik doe hem weg omdat ik nu al een tijdje zwaar rijbewijs heb, en ik een andere motor wil aanschaffen

-      Nieuwe achterband (Michelin pilot road)
-      Voorband 60% goed
-      Stalen remleiding voor
-      Yoshimura race uitlaat (super sound)
-      Originele uitlaat los erbij
-      K&N luchtfilter
-      Luchthoorn ipv claxon
-      Ketting moet na 3000 vervangen worden

De motor heeft 63000 km op de teller staan, het blok heeft 45000 gelopen. Vorig jaar is het blok vastgelopen, deze heb ik laten vervangen en is hierbij helemaal nagekeken en schoongemaakt van binnen. Bonnen aanwezig.

Deze motor is nog goed voor jaren rijplezier, zonder de komende km grote omkosten te hebben.

met eventueele meerprijs, bijpassend pak, helm, laarzen & handschoenen

Voor vragen of meer foto’s mail me gerust!

Groet Johan

full
 
Laatst bewerkt:
t is een volledige uitlaat *D :Y
denk dat het momenteel al moeilijk genoeg is om hem kwijt te raken..
als een nieuwe eigenaar hem niet zou willen ben jij de eerste ;)

GRT& Johan
 
Zodra ik mn rijbewijs, over (hopelijk) een maandje heb, vind ik hem zeker het overwegen waard. Alleen is dat sticker-gedoe niet helemaal stijl, zit het er gewoon niet te vast op of echter onder de laklaag?
 
stickers zitten NIET onder de lak, deze zijn dus in 5 min te verwijderen, zolang de advertentie er nog staat is hij er nog!

btw, waarom koop je er nu niet alvast een.. strax heb je je rijbewijs en kan je nog niets :S

GRT& Johan
 
Jammer van die vele stickers. :N Vooral die Johan sticker...zou ik er maar afhalen voor de verkoop als ik jou was. ;) Dat wil niet iedereen...

Suc6 met de verkoop.
 
Jammer van die vele stickers. :N Vooral die Johan sticker...zou ik er maar afhalen voor de verkoop als ik jou was. ;) Dat wil niet iedereen...

Suc6 met de verkoop.

Zo heeft iedereen gelukkig zijn eige smaak ;)
maar wederom voor de duidelijkheid, alle stickers zijn binnen 5 - 10 min. te verwijderen. zitten NIET onder de lak laag maar gewoon erop.
 
Kickje voor deze GS!

P.s. Gaat de demper ook nie los in de verkoop alsk je een originele pijp+bijbetaling doe?
 
Terug
Bovenaan Onderaan