Suzuki gs 500 bj 1991 (opknappertje)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Murky

Die hard MF'er
21 jul 2004
912
0
Te koop, een leuke Suzuki gs 500 van het bouwjaar 1991. Ik heb de motor gekocht als projectje, maar aangezien ik geen tijd meer heb, kan ik hem niet meer afmaken. Het blokje heeft volgens de teller 58717km gelopen.

Wat ik er al aangedaan heb is het volgende:

- Frame + onderdelen frame gepoadercoat (zwart).
- Velgen gepoadercoat (zwart).
- Nieuwe ongebruikte voor- en achterband.
- kappen gespoten (geel).
- Nieuwe balhoofdlagers

De motor zit in elkaar en is ook lopend te horen.

Wat er nog moet gebeuren:

- Tank moet worden vast gezet (ligt er nu op om hem te laten lopen).
- Tank eventueel gespoten (deze is nu zwart en niet geel zoals de rest van de kappen).
- Knipperlichten gaan aan en uit, maar knipperen (nog) niet.
- Toeter monteren.
- Carbs synchroniseren + afstellen.
- Kappen monteren.

De motor mag weg voor het kleine bedrag van 450,00 euro.

Voor foto`s iets naar beneden scrollen! Let op: Dit is niet de staat waar hij nu in verkeerd, dit zijn foto`s die ik nog op mijn laptop vond, recente foto`s komen van het weekend!

Zoek je nog een leuke opknapper waar je niet al te veel werk aan hebt, dan is dit je motor.

Mocht je vragen hebben kun je een mailtje sturen naar munro.mark ( @ ) gmail.com
 
Laatst bewerkt:
Dank je voor je intresse! Ik zal aankomende zaterdag de foto`s er opzetten. Ik heb uit mijn hoofd geen idee wat hij heeft gelopen! Ik zal het je zaterdag allemaal melden!
 
Ik heb wat foto`s gevonden op mijn laptop. Dit is niet de staat waarin de motor nu verkeerd, maar zo heb je een beeld.
full
 
De motor staat in Bennekom. Het blok is voor zo ver ik weet in orde, geen ratels of misslagen. Enige wat er moet gebeuren zijn de 2 carbs synchroniseren.

De prijs is laag omdat hij in de weg staat, en ik toch geen tijd heb het aankomende jaar om hem verder op te knappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan