Suzuki GS 500 E van 1991

Bij deze nog wat extra foto's.

Hieronder een paar foto's van de schade.

img0306f.jpg


img0309zt.jpg


img0314dl.jpg


img0315v.jpg


En een foto van het kofferrekje.

img0319rh.jpg
 
Is het frame eigenlijk nog wel een beetje recht na dat schuivertje (zal vast wel van een vorige eigenaar zijn)?

En heb je eventueel nog een foto van de linkerkant van het blok waar de schade op de carter zit?
 
Ik HAD er ook 1. Raad es wat er mee gebeurde? :+

Was mijn broer z'n eerste motor, een GS500E Slingshot met kuipen. In 10,5 maand 700km op de klok gezet, waarvan 698 geduwd. En tussendoor stondtie bij de garage beunhaas waar 'ie 'm gekocht had. Ook geen beste ervaringen dus.

Neemt niet weg dat de meeste andere exemplaren idd prima fietsjes zijn. Op de foto's ziet deze er iig nog prima uit, dus dat kan de volgende eigenaar vast in z'n zak steken :)
 
Vraagprijs is echt te hoog, Dix. 97k is echt veel voor zo'n fiets. Ik verkocht ruim 2 jaar terug een GS500e van 1993 met 34.000km op de klok + Laser K1 uitlaat voor 925 euro. Dat was voor een motor van toen 14 jaar oud. Deze van krantenjunk wordt 19 jaar en heeft bijna 3x zoveel gelopen en hier en daar schade.

Als ik op deze motor zou moeten bieden, zou ik gezien de schade (en dan heb ik nog geen foto van de linkercarterhelft gezien) 250-300 euro ofzo willen geven. Het is al een slechte markt en motoren met hoge kilometerstanden verkopen dan erg slecht (deden ze voorheen trouwens ook en zeker als de psychologische grens al bij 30.000km ligt).


Ik heb wel eens 5 maanden moeten leuren om een Honda NX250 met ik meen +/- 70.000km te moeten verkopen voor 500 euro. Niemand had interesse, ja, na 5 maanden. En zie nu maar eens een NX250 voor 500 euro te kopen, de vraagprijzen liggen van veel (oudere) motoren echt te hoog, ik snap alleen niet waarom... er is ook een topic daarover in 'Algemene Motorpraat'.
Of lul jij gewoon in zijn straatje mee om jouw GS500 nog meer waard te laten lijken? :+

Maargoed, voor een beginner een leuke motor, dat ontken ik zeker niet! Alleen de vraag is hoe lang je nog door kan rijden voor groot onderhoud noodzakelijk is (of eventueel een ander blok eronder).
 
Vraagprijs is echt te hoog, Dix. 97k is echt veel voor zo'n fiets. Ik verkocht ruim 2 jaar terug een GS500e van 1993 met 34.000km op de klok + Laser K1 uitlaat voor 925 euro. Dat was voor een motor van toen 14 jaar oud. Deze van krantenjunk wordt 19 jaar en heeft bijna 3x zoveel gelopen en hier en daar schade.

Als ik op deze motor zou moeten bieden, zou ik gezien de schade (en dan heb ik nog geen foto van de linkercarterhelft gezien) 250-300 euro ofzo willen geven. Het is al een slechte markt en motoren met hoge kilometerstanden verkopen dan erg slecht (deden ze voorheen trouwens ook en zeker als de psychologische grens al bij 30.000km ligt).


Ik heb wel eens 5 maanden moeten leuren om een Honda NX250 met ik meen +/- 70.000km te moeten verkopen voor 500 euro. Niemand had interesse, ja, na 5 maanden. En zie nu maar eens een NX250 voor 500 euro te kopen, de vraagprijzen liggen van veel (oudere) motoren echt te hoog, ik snap alleen niet waarom... er is ook een topic daarover in 'Algemene Motorpraat'.
Of lul jij gewoon in zijn straatje mee om jouw GS500 nog meer waard te laten lijken? :+

Maargoed, voor een beginner een leuke motor, dat ontken ik zeker niet! Alleen de vraag is hoe lang je nog door kan rijden voor groot onderhoud noodzakelijk is (of eventueel een ander blok eronder).

Ik ben het zeker met je eens. Maar toch, zo ver ik weet zijn die blokjes ijzersterk en kan je er nog wel 20k bij zetten. Zo'n motor is ideaal voor een student zonder geld of als 2e bike voor in de winter.
Neemt niet weg dat 100k veel is voor een bike maar je snapt me vast wel ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan