Suzuki GS 500 Topic #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe,

Is mss geen echt brik *O*
Is nog geen jaar oud, ben wel al tweede eigenaar.
Spiegeltjes en mooie tankpad zijn van vorige eigenaar.
Blij dat hij heeft gedaan is voledig naar mijn smaak en heeft me niks gekost!

Mr Basta ik had dinsdag ook rijexaam. Men pootje gezet bij rijden van een acht en dan 44 gereden bij uitwijken => kan over goed twee maanden nog is komen.. '(

Moet zeggen dat dit wel de mooiste opening post is van de voorbije gs 500e topics. Iedereen met zijn motor, erg netjes! Veel plezier in Berlijn!
 
Beginpost klaar *O*

Best netjes vind ik zelf :9

Nu alleen de kunst om het bij te houden. Tot zondagavond hou ik hem bij, daarna ga ik 5 dagen naar Berlijn *O* dus kan ik geen fotos in de beginpost plaatsen.
Heb je netjes gedaan !
Staan toch 3 heel verschillende plaatjes bij me naam :P :Y
 
Jawel, dus toch! Ik DACHT al dat je'm niet weg had gedaan, maar toen ik de lijst van Beunhaas86 zag begon ik te twijfelen... Zie je wat een "macht" het GS500-topic heeft... O-) Alles goed, nog steeds met tweewielers in de weer. De GS500 verkocht aan een ander forumlid (die ik nog minder zie dan jij helaas) die er mee naar de Alpen is gereden op vakantie!

Kijk kijk, de GS500 van Krimson is weer terug! *O* EX-gs natuurlijk, veel plezier er mee, UnlimitedSPD, hij rijdt prima! :Y Mooi uitlaatje ook, toen Krimson er mee bij me weg reed de laatste keer in Nederland kon ik 'm bij huis nog horen terwijl hij de stadsgrens al was gepasseerd... :} :W
he kerel :W
nee de gs gaat niet weg :N
hij heeft de hele winter netjes voor me gereden .
had ik toen al gemeld , gs voor de winter en de cbr voor nu *O*
alles lekker op de scooter in italie ??
greets :W
 
vandaag mn kenteken teruggekregen van de RDW.. officieel 25 KW *O*

Nu nog t bijbehorende rijbewijs..

En de winst die ik had gemaakt door een 2e hands 25KW setje te kopen.. sja die is al weer gedoneerd aan het fonds voor slechtziende rij-examinatoren met motorvrees.

@Slaky: vette pech kerel.. 2 maanden wachten voor je weer pionnetjes mag gaan ontwijken?? Zuur.. dan zou ik je instructeur vragen of je ook al vast wat verkeerslessen mag hebben, dat je daarna ook wat sneller naar je AVD toekan. succes drmee!

Mzzlz DJ
 
vandaag mn kenteken teruggekregen van de RDW.. officieel 25 KW *O*

Nu nog t bijbehorende rijbewijs..

En de winst die ik had gemaakt door een 2e hands 25KW setje te kopen.. sja die is al weer gedoneerd aan het fonds voor slechtziende rij-examinatoren met motorvrees.

@Slaky: vette pech kerel.. 2 maanden wachten voor je weer pionnetjes mag gaan ontwijken?? Zuur.. dan zou ik je instructeur vragen of je ook al vast wat verkeerslessen mag hebben, dat je daarna ook wat sneller naar je AVD toekan. succes drmee!

Mzzlz DJ

Ja ik sponsor het CBR ook tegen mijn wil in B|
Die wachtijden zijn egt achterlijk, 2 maanden minimaal voor je weer opkan :?
Als ze gewoon wat meer examinatoren aan zouden nemen dan zou het tenminste opschieten B|

Ach DJ, bedenk je is wat wij aan benzine besparen door nu nog geen RBW te hebben :+ haha, * Always look on the bright side of life *

Liever :r ik over dat hele CBR, maar ik denk dat RBW halen dan onmogelijk wordt :o

A Chrisz,
Fijn dat mijn geheim safe is bij jou 8-)
Wist dat ik je kon vertrouwen :9

Latersss
Basta
 
JAJA ik heb ook pas geleden een GS500e aangeschaft. :Y *D

Ben nog aan het lessen maar dat komt wel goed denk ik.
Ik les ook op een GS500 dus dat gaat wel goed komen als ik mijn rijbewijs heb.

hier komen de foto's :9~

full
 
de volgende *D

full


De motor is van 1998 en de km stand staat op 7000
Dit is heel erg weinig ik weet het maar de motor heeft heel lang stil gestaan

De motor is bijna schadevrij alleen de voorkap is een beetje beschadigd maar verder ziet die er top uit
 
Laatst bewerkt:
de volgende *D

(Afbeelding)

De motor is van 1998 en de km stand staat op 7000
Dit is heel erg weinig ik weet het maar de motor heeft heel lang stil gestaan

De motor is bijna schadevrij alleen de voorkap is een beetje beschadigd maar verder ziet die er top uit

Gave kleurstelling!
Ziet er goed uit!

* Waar betalen al die mensen hun GS van B| *
* Basta wil ook zon jonge :9 *

Ciaooo!
Basta
 
Hier ben ik dan ook weer,

zal meteen ff plaatjes neer zetten :9

photo00394ft.jpg


photo00407ld.jpg



Trouwens ik heb nog n vraagje..
ik ben erover aan het denken om een K&N sportlucht filter in mn motor te zetten.

heeft iemand hier toevalllig al enige ervaring mee hoe dat veranderingen met zich mee brengt in trekkracht van de motor, en natuurlijk het geluid??

Gr.
Micky
 
Laatst bewerkt:
deel 5 al weer wat gaat t hard...

zal binnenkort even mooie foto's maken, mag je de mijne er ook bij zetten.

ik vond hem eerst heel eerlijk gezegt mooier. Toen er nog wat grijs en wit bij zat :X Nu steken je voorvorkpoten ook zo erg af!
Dus die zou ik nog even polijsten of zwart spuiten als ik het voor het zeggen had :P , wat natuurlijk niet het geval is _O- Verder erg nette fiets :)
 
Trouwens ik heb nog n vraagje..
ik ben erover aan het denken om een K&N sportlucht filter in mn motor te zetten.

heeft iemand hier toevalllig al enige ervaring mee hoe dat veranderingen met zich mee brengt in trekkracht van de motor, en natuurlijk het geluid??

Zeker in combinatie met een sportdemper zal het wel iets schelen.
Je uitlaatkant van de motor is al geoptimaliseerd, dus meer verbrand gas verlaat de cilinders door de open demper, je kan nu dus ook meer vers mengsel benzine/lucht in de cilinders brengen (meer lucht= meer zuurstof= betere verbranding= meer vermogen)
Kwa geluid zal het niet zoveel schelen omdat je over een vervangingsfilter (stage 1) praat je houdt in principe je airbox, als je losse filters gaat plaatsen (stage 3) en de airbox laat vervallen dan krijg je meer geluid onder de tank dan uit de uitlaat _O-
En indien goed afgesteld (evt. met Dynojet-kit) zal je motorfiets soepeler en zuiniger worden, kortom de investering is het in mijn optiek wel waard!
 
Hier ben ik dan ook weer,

zal meteen ff plaatjes neer zetten :9

(Afbeelding)

(Afbeelding)


Trouwens ik heb nog n vraagje..
ik ben erover aan het denken om een K&N sportlucht filter in mn motor te zetten.

heeft iemand hier toevalllig al enige ervaring mee hoe dat veranderingen met zich mee brengt in trekkracht van de motor, en natuurlijk het geluid??

Gr.
Micky

Hey,

1. resize je foto's ff. naar bijv 640 * 480 of 800 * 600, nu verkracht je heel de lay-out van ons mooie topic B| ;)

2. Ask Tinusjeuh, die heeft atm andere luchtfiltertroep erop zitten, en hij :9~ van het geluid vertelde hij me. Dus tis nog ff w88 wanneer hij weer is wat post, heb hem al lang niet meer gezien.

Ciaoo
Basta
 
Heey Beunhaas mooi gedaan man met die thumbnails *D

Ik heb net de eerste 3 rijlessen gehad op een onbegrensde Honda CB750, was egt super:D Das best lekker vlammen met zon ding 8-) :] Ik was de enige van de 7 lessers die zn AVB examen al aan mocht vragen, de rest moest nog maar ff wachten tot na de volgende lessen :] :9 Best grappig :9

Nu ist wel al meteen n stuk moeilijker om de GS in de schuur te laten staan '( ;)
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* .



Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!


eindelijk zover.



Bij een nieuw pak hoordt natuurlijk een nieuwe motor.



Dit is me nieuwe aanwinst.



10026663ku1bu.jpg


Dis even een foto van de vorige eigenaar maar meer foto's volgen nog.

Het is dus een Geel/zwarte GSX-R 750 2002 geworden, mooi met standart stuurdemper spyball alarm ennnn K&N filter.

Meer volgt later :W
 
Ik heb mijn bellypan daar 6 weken geleden besteld, en een factuur gekregen dat ik betaald had. Na een maand kwam er nog steeds niks binnen. Toen ik ze gemaild had waar dat ding nou bleef werd er gezegd: het wordt nu verstuurd binnen 5 dagen heb je het in huis. Nu 9 dagen later na dat bericht heb ik nog steeds niks binnen. Dat wordt dus weer even erachteraan gaan zitten. Je moet het zelf weten of je daar gaat bestellen, maar bij mij is het tot nu toe een en al teleurstelling bij die www.mandp.co.uk. Ik heb zo langzamerhand het gevoel dat ik helemaal niks meer krijg en naar mijn geld moet fluiten. Ik hou jullie op de hoogte van de afloop van deze zaak.
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* .



Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!


eindelijk zover.



Bij een nieuw pak hoordt natuurlijk een nieuwe motor.



Dit is me nieuwe aanwinst.



(Afbeelding)

Dis even een foto van de vorige eigenaar maar meer foto's volgen nog.

Het is dus een Geel/zwarte GSX-R 750 2002 geworden, mooi met standart stuurdemper spyball alarm ennnn K&N filter.

Meer volgt later :W


Kiiijk mooi brommertje :9 ;) Heeel veel plezier ermeee *D Maar ik neem aan dat dat wel gaat lukke :]
 
Zo ziet die er dan uit je bellypan (merk: Skidmarx). Ik heb hem een kennis (in engeland) laten bestellen bij mandp.co.uk

full
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* .



Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!


eindelijk zover.



Bij een nieuw pak hoordt natuurlijk een nieuwe motor.



Dit is me nieuwe aanwinst.



(Afbeelding)

Dis even een foto van de vorige eigenaar maar meer foto's volgen nog.

Het is dus een Geel/zwarte GSX-R 750 2002 geworden, mooi met standart stuurdemper spyball alarm ennnn K&N filter.

Meer volgt later :W

Dikke shit man! :9~
Vind ik egt een superbike!
Mag ik de ongeloofelijke lul zijn die je vraagt wat je daarvoor neer hebt moeten leggen?, en als ik niet die lul mag zijn, wil iemand anders het dan vragen :+ ik wil wel weten wat zoiets kost 8-) .
Kan ik vast gaan sparen :9

Ciaoo!
MrBasta
 
Wat voor motorolie gebruiken jullie allemaal? Ik had in één van de vorige topics eens gehoord dat mensen vol-synthetische olie erin smeten maar dat lijkt me iets teveel van het goede eigenlijk. Gebruik zelf 'normale' (mineraal) motorolie, aangezien mij dat voldoende lijkt voor een GS500.

Ben wel benieuwd wat jullie gebruiken en of jullie GS misschien olie zuipt/vreet. Die van mij verbruikt bijna geen olie, alleen een beetje als je veel snelwegkilometers boven en rond de 140 km/u

Kwam net het volgende tegen op een site:

Wanneer een klassieker altijd op een minerale olie heeft gelopen en dan zonder reiniging (bv na revisie is het blok wel schoon) een moderne olie krijgt, bestaat het risico dat het vuil los komt en de oliekanalen verstopt. Een schoon, gereviseerd blok met een oliepomp met geringe lekverliezen, zal dus goed lopen op synthetische olie.

Alhoewel een GS wel niet echt onder klassiekers valt.. zo oud is ie nou ook weer niet :P


Oja en dit staat in de Hayness:

Engine/transmission 011 viscosity: SAE 1OW/40
Engine/transmission oil type: APl grade SE or SF (minimum)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan