Suzuki GS 500 topic #6

Status
Reageren niet meer mogelijk.

Beunhaas86

MF veteraan
14 aug 2005
3.137
0
Twente
#1


We zijn alweer toe aan deel 6!!! *O* *O* *O*


GS500 bezitters:

- 3of4


- 25Kw*er (= de motor van zijn vriendin)


- Accu laden


- Ambtenaartje


- Angel46
- Anil


- arno m


- Beunhaas86


- Biancie


- bjornpanhuis


- Black Kiwi
- blinkybill


- bobcc
- bullek -> GSX-R
- Chrisz


Buddy Roy


- Circuit Maniac


- Cobus-Jan


- DDman


- Dennis_B


- Dj1


- dreetje9


- _erwin_
- Edty
- Failure
- Frant!c


- FreakyFries


- Fulcrum


- Gojira


- Greenmaster


- Grovert_r


- gs500man
- GSXR600-GIRL



- Hansman (stamt nog uit topic deel 1)
- icedevil


- Jazzy Blok kapot


- Jarno2


- jipstra
- ->_Johan_<-


- JK Verkocht aan DDman


- Johntrovitz


- kansloos2


- KeesH -->GSF650N Bandit


- KristianT


- maarten_zxr
- manone


- Mausthewaus
- Marchel


- mennoh


- mick85


- Miss Ducati


- MotoChaly
- Motorbreath


- MotorMuis77
- mpsuzuki
- MrBasta


- mugybo


- MV Agusta


- MVMic


- papearjo


- Peoples
- Pr!li zijn GS is total loss....


- Punicajack


- punisherADF


- Revz
- riczun1-> RF600 :}
- roderick
- rodi


- ruben gs500e
- Sav


- scheureendje -> verkocht en rijdt nu Honda
- shady
- siri
- Slaky


- Smoky -> GSX600F
- speedrock -> Verkocht

- Sticky Steve -> GSX-R 600 SRAD


- sue zuki
- [email protected]


- The Beerhunter


- Tinusjeuh


- TriggerFinger


- TripleEdged


- Uhuh


- UnlimitedSPD


- waterpistool


- Yonni


- youriVLD


- Zuignapp Nozem



Als er iets niet klopt of je wil erbij/eraf; even melden A.U.B.

Iedereen graag ff een mooie foto in zijn eerste post, dan maak ik er thumbnailtjes bij voor de beginpost :)

~Oude GS500 topics:~

- Deel 1
- Deel 2
- Deel 3
- Deel 4
- Deel 5

~GS500 Meeting September 2005:~
Foto's + Filmpjes MrBasta
Foto's en 2 filmpjes dreetje9


~GS500 gerelateerde websites/links:~

Technisch:
www.GSTwin.com: Site met handige tutorials bijvoorbeeld kleppen stellen. FILMPJE daarvan
How to: Carburateurs synchroniserenMet dank aan Cobus-jan.
Technische tekeningen GS500Met dank aan Cobus-Jan.
Overzichtje 25KW-setjes per bouwjaar: Met dank aan speedrock

Projecten:
Chrisz' GS500 25KW project
Project van Icedevil
Special GS van Marchel
Project van DJ1

Adressen van motorslopen in NL: Altijd makkelijk voor de motorrijder met schade.

Frequently asked questions: Met dank aan De Buikschuiver.

GS500 werkplaatshandboek Even op 'continue' klikken en daarna op 'download now'. Daarna krijg je een schermpje met na een aantal seconden een link en dat is hem :)

Dat was het :)
 
Laatst bewerkt:
28 apr 2006
204
0
31
waddinxveen
#4
hiep hoi
weer het zesde topic *O*

ik zag van morgen omstreeks 8:40 een rode gs 500 (met kuip)
bij de a20 afrit moordrecht, reed van de rotonde richting de spoorwegovergang
iemand van hier? ik reed met een groene jet helm

@ uhuH dat uitlaatje van jou is dat bij stationair toerental nog een beetje
te pruimen ik werk namelijk onregelmatige tijden en wil de buren een beetje te vriend houden :9
dus als ik t goed begrijp gaat het bij die uitlaat vanaf het blok tot en met de "demper"

@ dreetje 9 ik heb ook wel interesse in zo'n schoorsteentje })

vr gr ambt
 
Laatst bewerkt:

MV mic

Die hard MF'er
2 feb 2006
461
0
32
Hoensbroek
#5
Dat ging egt f*cking snel zeg :P

Ik ben WEL tevreden met het beginplaatje hoor :9
:+

@Basta: je staat er trouwens wel op ;)

kijk maar eens goed in t midden rechts, de tweede motor
 

UhuH

MF veteraan
10 apr 2005
2.130
0
Oosterwolde (Friesland)
#8
hiep hoi
weer het zesde topic *O*

ik zag van morgen omstreeks 8:40 een rode gs 500 (met kuip)
bij de a20 afrit moordrecht, reed van de rotonde richting de spoorwegovergang
iemand van hier? ik reed met een groene jet helm

@ uhuH dat uitlaatje van jou is dat bij stationair toerental nog een beetje
te pruimen ik werk namelijk onregelmatige tijden en wil de buren een beetje te vriend houden :9
dus als ik t goed begrijp gaat het bij die uitlaat vanaf het blok tot en met de "demper"

@ dreetje 9 ik heb ook wel interesse in zo'n schoorsteentje })

vr gr ambt

jahwel :Y

daar is ie dus wel geschikt voor, maar zodra je aan et gas gaat hangen :9~ :}


Enne dreetje, kweet niet of je em zo ook ergens anders voor dat bedrag kan krijgen. Weet je wat !!!.. ik rij morgen denk ik wel ff langs en ik vraag of ze dr nog zijn en eventuele korting per 5 mogelijk is *O*

Hij is dr ook in Allu kleur :Y , maar is niet zow mooi als die van mij ofcourse ;)
 
#11
Misschien al eens aan de orde geweest hoor, maar waar gaat jullie voorkeur naar uit. Een GS met of zonder kuip? Hier een straat verderop staat een GS met volle kuip in dezelfde kleuren als die van mij.......maar vind het maar een raar gezicht hoor... *O* (favo smiley)
 

-Dré-

MF veteraan
6 jan 2004
12.470
0
32
Geneve
#14
Dreetje is ook weer van de partij :Y

hiep hoi
weer het zesde topic *O*

ik zag van morgen omstreeks 8:40 een rode gs 500 (met kuip)
bij de a20 afrit moordrecht, reed van de rotonde richting de spoorwegovergang
iemand van hier? ik reed met een groene jet helm

@ uhuH dat uitlaatje van jou is dat bij stationair toerental nog een beetje
te pruimen ik werk namelijk onregelmatige tijden en wil de buren een beetje te vriend houden :9
dus als ik t goed begrijp gaat het bij die uitlaat vanaf het blok tot en met de "demper"

@ dreetje 9 ik heb ook wel interesse in zo'n schoorsteentje })

vr gr ambt
Mensen met interesse voor een laser:

Oké, als ik het goed begrijp zijn de volgende mensen geïntresseerd in een laser-uitlaat:

dreetje9 (Als'ie hem heel houdt in luxemburg )
Maus de Waus
Johntrovitz
Dj1
ambtenaartje

Wie kan ik nog meer noteren?? (En klopt deze lijst )


*O* toegevoegd aan het lijstje!!
 
18 mei 2006
62
0
35
BE
www.manone.be
#17
Heyaaa,


Heb hier en daar rondgekeken voor bar end spiegels, en die Oberon spiegels lijken me wel heel nice!

Nu zou ik ide willen bestellen maar twijfel over wat het aantal mm is voor de fitting?

Ik heb de diameter gemeten van de binnenkant van mn stuur en denk dat ik de 17mm moet nemen.


(het is een standaard stuur dat op het 2005 model staat):




Iemand die deze spiegels heeft, en welke fitting hebben jullie genomen?

Mvg
 

-Dré-

MF veteraan
6 jan 2004
12.470
0
32
Geneve
#18
Misschien al eens aan de orde geweest hoor, maar waar gaat jullie voorkeur naar uit. Een GS met of zonder kuip? Hier een straat verderop staat een GS met volle kuip in dezelfde kleuren als die van mij.......maar vind het maar een raar gezicht hoor... *O* (favo smiley)
zonder, no doubt
 

Beunhaas86

MF veteraan
14 aug 2005
3.137
0
Twente
#20
Waarom heb je die panorama foto niet gebruikt, die is echt kei mooi! Naja, misschien iets voor in deeltje #7 :+
Post maar gelijk een nieuw plaatje
(Afbeelding)
Done :)

(Afbeelding)

voor in de OP ;)

al zal je hem niet in deze outfit tegenkomen waarschijnlijk :+
Done :)

jeeeeeuj weer een nieuw deeltje :]

@beunhaas86: wil je mijn naam even wijzigen van "stevengs500" naar "sticky steve"? ;)
Done :)

Ik ben dr net weer van een ritje van een dik uur. Heb ook nog een half uurtje op mijn klasgenoots motor/brommer gezetten, een Suzuki GT380. Dat is een tweetakt motor. Dat is gaaf rijden! Een kut zithouding met de benen helemaal naar achteren en zo'n krom stuurtje. Remmen die haast niet doen en versnellingen die omgekeerd zitten (1 is omhoog).

Maar de pret is dr niet minder om *O* . Je moet echt ontzettend aan het werk om de vaart erin te houden en ik heb me kapot gezweet. Maar voor een half uurtje is dit gaaf om te doen. En je trekt echt enorm veel bekijks met zo'n rokende 2takt.

Gelukkig mocht ik daarna weer om mn eigen motor want ik kreeg al bijna kramp haha.

Hier telefoonpiccie:
 

MV mic

Die hard MF'er
2 feb 2006
461
0
32
Hoensbroek
#21
*O*:? volgens mij ook niet, als je deze bedoeld:

(Afbeelding)
Dat is dus de uitlaat die ik op mijn motor heb zitten.
Ziet er tog ook niet verkeerd uit?
iedereen heeft het over die van Uhuh maar niemand over die van mij -O-

:9


Die heeft wel trouwens het voordeel dat ie E-gekeurd is(handig voor in duitsland)en een uitneembare Db-killer
 
Laatst bewerkt:

sav

MF veteraan
26 aug 2002
5.848
10
60
Zwijndrecht (Zuid Holland)
#25
Ik ben dr net weer van een ritje van een dik uur. Heb ook nog een half uurtje op mijn klasgenoots motor/brommer gezetten, een Suzuki GT380. Dat is een tweetakt motor. Dat is gaaf rijden! Een kut zithouding met de benen helemaal naar achteren en zo'n krom stuurtje. Remmen die haast niet doen en versnellingen die omgekeerd zitten (1 is omhoog).

Maar de pret is dr niet minder om *O* . Je moet echt ontzettend aan het werk om de vaart erin te houden en ik heb me kapot gezweet. Maar voor een half uurtje is dit gaaf om te doen. En je trekt echt enorm veel bekijks met zo'n rokende 2takt.
Mijn eerste motor was een GT250. Zo'n model:


Dat was een heerlijke fiets. Ik had hem in onderdelen gekocht en het blokje geflowd. Het ding liep 160 km/uur op de teller en het frame was opvallend stevig. Helaas had dit ding een koppelkromme.
Tot 5000 rpm was het een soort veredelde Zundapp. Maar van 5000 tot 7000 rpm was het net alsof er ineens een extra cilinder meedeed. Heerlijk verslavend gewoon, dat gejank.

Minpuntjes? Het verbruik. Mijn auto was er zuinig bij, ondanks de aanduiding GT250 op de zijkapjes. En hij heeft de uitstraling van een bromfiets. Daardoor dacht er een automobilist even voorrang te pikken... :(

Ik heb ooit eens kunnen vergelijken wat het flowen voor effect had gehad. Ik heb namelijk een stukje op een originele GT250 gereden en deze brommer had een vel vlakkere koppelkromme. Tot 5000 rpm reed hij vrijwel hetzelfde als mijn brommer, maar die enorme schop boven de 5000 rpm was maar een zielig duwtje. De top van deze GT250 was maar 120 km/uur....
 
Status
Reageren niet meer mogelijk.