Suzuki GS 500 topic #6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die letters kan je best gewoon doen door

1) Je typt gewoon wat je wilt met "A"
2) Je kopieert deze laag in het wit
3) Gekleurde laag vanboven
4) De witte laag beetje links, onder van de gekleurde letters zetten

=> mooie, leesbare letters
 
Die letters zijn focked, ik krijg niet de juiste instellingen terug, dus als iemand deze beter kan maken.... :W

en aangezien iedereen hem toch eerst even wil / moet checken post ik het maar gewoon, i.p.v. alleen naar Dreetje te mailen. ;)

Heb je de letters in een aparte layer (laag) staan? Zo ja, dan kun je die tekstlayer zo een laageffect geven bijvoorbeeld 'outer glow' (gloed naar buiten). Wit of zwarte kleur kiezen als effect en instelling op 'normal' zetten en dan wat spelen met de schuifjes :)

En mijn brommert staat er niet in :( '(

:+
 
Het is ook nooit goed he?! Als ik er alleen maar speciale uitlaten inzet dan krijg je dat: "zijn de gewone niet goed genoeg?" Wanneer ik er alleen standaard GS'jes inzet dan krijg je dat gezeik van: "Heb ik alles voor niks verbouwd?" Dus nu eens gewoon wat afwisseling, de mooiste open uitlaat staat er nog gewoon tussen dus jullie moeten niet zo zeuren.

En ik heb dat plaatje met paint shop pro 11 photo edition gemaakt, dus wat je nou allemaal verteld is niet van toepassing denk ik. En anders passen jullie hem maar aan. *O* *D

groeten,

John
 
Heb je de letters in een aparte layer (laag) staan? Zo ja, dan kun je die tekstlayer zo een laageffect geven bijvoorbeeld 'outer glow' (gloed naar buiten). Wit of zwarte kleur kiezen als effect en instelling op 'normal' zetten en dan wat spelen met de schuifjes :)

En mijn brommert staat er niet in :( '(

:+


Nee, dat is het niet. Wanneer ik nu iets in dat programma type, dan komen die letters door elkaar gedraaid en veels te dik op het scherm en dat krijg ik (nog) niet uitgeschakeld :o
 
En dat die GS er van mij niet meer bij staat -O-

(Speciaal een andere uitlaat eronder gegooid B| )


:+

De jouwe staat er wel tussen, zonder jouw geen #7 (en een 3e meeting). Bovenste plaatje, bovenaan, linksvan het midden, half in de opverlapping, maar het is nog jouw oude avater uit de OP, vandaar 8-)
 
De jouwe staat er wel tussen, zonder jouw geen #7 (en een 3e meeting). Bovenste plaatje, bovenaan, linksvan het midden, half in de opverlapping, maar het is nog jouw oude avater uit de OP, vandaar 8-)


Verrek ja, zie hem nu ook...... *O*

Staat zich gewoon te verschuilen..... :X
 
47hvtpi.jpg


Ff een mogelijke openingspost afbeelding in elkaar gebouwd 8-)
 
en we zaten niet eens op de 2500 posts :o

Ja, je durft wel zeg maar :+ , ik denk heb nog ff, kan ik mss als eerste posten

Maar nee hoor |(
 
Als dan toch nog geen slotje opzit dan kan ik nog wel ff :W :W :W

Vind trouwens wel dat Dreetje het verdient om TS te zijn, na die talloze posts.

En ik post pas in het nieuwe topic wanneer ik ook nieuwe foto's heb gemaakt


:W :W
 
Jeeeeeej *O*
Wij danken je vriendelijk. :}

Kun je alleen nog wel even die links fixen in de beginpost? :X :X

[me="Revz"]is nog steeds wakker B|[/me]

Ik zal er dit weekend ff naar kijken

Als dan toch nog geen slotje opzit dan kan ik nog wel ff :W :W :W

Vind trouwens wel dat Dreetje het verdient om TS te zijn, na die talloze posts.

En ik post pas in het nieuwe topic wanneer ik ook nieuwe foto's heb gemaakt


:W :W

Ik voel me gevleid :Y

en we zaten niet eens op de 2500 posts :o

Ja, je durft wel zeg maar :+ , ik denk heb nog ff, kan ik mss als eerste posten

Maar nee hoor |(

Nope, ik had er zin in :P

Bij deze sluit ik deel 6 officieel af

To mod: SLOTJE!!!! :W *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan