Suzuki GS 500e 25KW

Waarde?

  • Sloopprijs

    Stemmen: 2 40,0%
  • €500 tot €750

    Stemmen: 1 20,0%
  • €750 tot 1000

    Stemmen: 1 20,0%
  • €1000 +

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5

Darryl

MF'er
7 aug 2007
33
0
Purmerend
Hierbij wil ik mijn Suzuki GS 500e uit '93 aanbieden.
Nadat ik 4 jaar lang zonder problemen op deze 25 KW motor heb gereden, ben ik opzoek naar wat anders.

De motor heeft me nooit in de steek gelaten en de nodige onderhoud beurtjes gehad.

Wel is de snelheidsmeter, toerenteller, een knipperlicht en de choke kabel defect. Zelf stoor ik me hier niet aan. De handige klusser heeft dit zo gemaakt.

Onlangs ( Eind juni) is de ketting gespannen, de olie ververst, de electirische start gemaakt en is er een nieuwe accu en nieuwe voorband geplaatst.
Ook de achterband is nog in redelijke goede staat. +- 1,5 jaar oud.

Het heerlijke geluid dat uit de Carbon Laser uitlaat komt is erg aangenaam, helaas zitten er wat krasjes op door een schuifpartijtje.
naast wat krasjes is de motor schade vrij. fotos volgen spoedig.

De motor is te bezichtigen in Purmerend.

Graag hoor ik van u liefhebbers wat u voor de motor overheeft. Bij concrete interesse graag bieden.
tot half Augustus ben ik op vakantie, hierna kunnen geinteresseerde dus een reactie ontvangen!

Ik ben benieuwt wie ik blij kan maken met deze betrouwbare motor!
 
... mag ik je een tip geven?
fix die paar kabeltjes en een plaats een advertensie waarin je doet alsof je hem wil verkopen.
dan vraagje +- 800 euro en dan word hij nog verkocht ook.
 
Onlangs ( Eind juni) is de ketting gespannen

Zo, die kan er dus nog wel even tegenaan :P

Waarom zo'n vreemde advertentie? Repareer die kleine dingetjes en bedenk zelf een prijs. Dit zit er zo amateuristisch uit..
 
Terug
Bovenaan Onderaan