Suzuki GS 850 met velorex

Dat is een duur vijfde gat.
Maar daar zit zeker het ontwerp ook in? Van de gewone viergats adapter hebben we de tekening. Dan heb je alleen een draaier en tijd nodig.
er is mij verteld " Wij hebben voor de R1200GS en R1200R uit die bouwjaren een achterwieladapter liggen om een Smart velg te monteren (wij gebruiken 15") "
dus alles is er al jaren denk ik zo ...
 
vergissen jullie je ook niet in de huidige materiaal prijzen? ik was ook ruim 100 euro kwijt voor een stuk 65mm draaikwaliteit aluminium van een cm of 60-70... de metaalprijzen gaan ook redelijk door het dak momenteel.
 
Ik neem het allemaal mee maar ik denk dat ik dan eerst het orginele wiel er weer in knal. Verder bijna klaar met de inventarisatie ....... dan zal eerst nog wat ruw werk volgen tot eind januari schat ik 🤔
 

Bijlagen

  • IMG-20231020-WA0008.jpeg
    IMG-20231020-WA0008.jpeg
    231,1 KB · Weergaven: 0
  • 20231221_161404.jpg
    20231221_161404.jpg
    258,6 KB · Weergaven: 0
vergissen jullie je ook niet in de huidige materiaal prijzen? ik was ook ruim 100 euro kwijt voor een stuk 65mm draaikwaliteit aluminium van een cm of 60-70... de metaalprijzen gaan ook redelijk door het dak momenteel.
Shit, dan heb ik @leotje60 een half maandloon kado gedaan.
 
  • Wow
Waarderingen: EHE
Krijg jij maar zo weinig?
Je verdient uiteraard veel meer maar verdienen en krijgen is niet hetzelfde.
Gelukkig maar, anders kreeg ik nooit genoeg.
 
Volgens mij zit er op mijn gs850 een achtervelg van een gs850l in, deze is 16inch ipv 17inch. Hier ligt ook een autobandje omheen. Die zit wel redelijk getrokken om de velg. Dacht dat deze een kleine offset heeft gekregen ten opzichte van het cardan en er is een paar mm ijzer weggeslepen van de cardanbuis.

Zal het van de week is checken.
 
Volgens mij zit er op mijn gs850 een achtervelg van een gs850l in, deze is 16inch ipv 17inch. Hier ligt ook een autobandje omheen. Die zit wel redelijk getrokken om de velg. Dacht dat deze een kleine offset heeft gekregen ten opzichte van het cardan en er is een paar mm ijzer weggeslepen van de cardanbuis.

Zal het van de week is checken.
Zou top wezen, en misschien een paar goede foto's 💪🏻, bedankt alvast
 
Terug
Bovenaan Onderaan