Suzuki GS & GSX onderdelen (niet GSX-R)

Status
Niet open voor verdere reacties.
A: zoekt Cor niet een zekeringkastje v.e. EF?
B: GS000vraag:op hoeveel cm v.d. as zitten de schokbrekerbevestigingen eigenlijk? ja ik weet dat je dan even moeite moet doen... 8-)
C:weet je toevallig hoe lang de schokkers v.e. GS1000 zijn? kan misschien 'n setje Ohlins v.e. XJR1300SP overnemen. :Y
D: iig 'n schoppie dus.
E: :W
 
A: zoekt Cor niet een zekeringkastje v.e. EF?
B: GS000vraag:op hoeveel cm v.d. as zitten de schokbrekerbevestigingen eigenlijk? ja ik weet dat je dan even moeite moet doen... 8-)
C:weet je toevallig hoe lang de schokkers v.e. GS1000 zijn? kan misschien 'n setje Ohlins v.e. XJR1300SP overnemen. :Y
D: iig 'n schoppie dus.
E: :W

A:Cor heeft vrijdag zijn zekeringkastje bij me opgehaald. :Y
B: GS1000 bedoel je? en op hoeveel cm van scharnieras of achteras?
C: 32.5 cm
D: Dankje. :)
E: :W

_O-
 
yo,

Toch even vragen of je niet ook toevallig de beugeltjes heb waarmee je de standaard uitlaat bevestigd aan de duo steuntjes (voor een gs550).. Of toevallig nog een pakkingssetje heb liggen...

ik hoor het wel...
 
Als ik even van de gelegenheid gebruik mag maken om een linkje te plaatsen naar het topic van de onderdelen waar ik graag vanaf wil: Onderdelen GSX 750-ES '88

Tevens subtiel schopje

:W


yo,

Toch even vragen of je niet ook toevallig de beugeltjes heb waarmee je de standaard uitlaat bevestigd aan de duo steuntjes (voor een gs550).. Of toevallig nog een pakkingssetje heb liggen...

ik hoor het wel...

Nee helaas maar moeten vrij makkelijk zelf te maken zijn toch? Pakkingen heb ik alleen van de GS1000 sorry.



Volgens mij heeft mijn broertje nog een Dynamo nodig voor zijn 1135ef.

Heb je die nog liggen?

Grt Sander

Zoekt hij de spoel of de rotor?
 
Beste GS(X)-ers, ik heb in de loop van de tijd best wel een hoop GS en GSX onderdelen verzameld en het begint een beetje vol te raken hier, wie heeft er nog wat nodig? robinjo69@wanadoo.nl

84 GSX1100EF

Remklauwen, leidingen en splitter
Voor- en achterwiel
(puntjes)

Hi,

heb je de remklauwen nog?
 
Dank je.
Standaard dingen? .... ik had 'n aftermarket swinger in mijn GS1000 zitten , mr. Shortterm-Memory. _O- 8-)

Die Janton brug bedoel je? Die had dezelfde maten als een normale brug, hij is trouwens weg, als het goed is komt hij in een XS650.
 
Het zijn dus allemaal onderdelen van de luchtgekoelde Suzuki's hè, niet van GSX750/1100R of GSX600/750/1100F.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan