Suzuki GS Topic 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Foto's van m'n GS1000S die te koop is.

full

full

full

full


Was bezig met de verf, het 79er schema met het rood/wit van '80 maar niet helemaal tevreden dus weer gaan schuren tot het klaar was voor grondverf maar daarna geen zin meer in vanwege nieuw project. Heb ook nieuwe GS1000S stickers voor op de zijkapjes en de rode S voor op het kontje.
 
Eerst de Kat eruit, nu deze... neiuwe serieuze plannen of vraagt de R-F al je aandacht? ( en euri :P )

Ps; Weet iemand nog een origineel luchtfilterhuis voor gsx1100 uit '81?

:W

Ik ben tegenwoordig meer van de Streetfighters als de Brikken geloof ik, hoewel ik nog altijd Doggybag het megabrik heb. :}

Genoeg te doen heb ik sowieso, m'n vriendin haar Kat 1100 is deze winter het eerst aan de beurt voor de restauratie, voor die tijd moet ik eerst nog een dak bouwen over een stuk van de werkplaats en een muur ophogen, hopelijk vanaf volgend weekend, dan heb ik een stuk van 7.40X2,40 erbij. Ook wil ik een mooie draaibank hebben, kost ook $$$. :X

Ik heb helaas geen luchtfilterhuis voor, wel een setje Powerrrrrr filters. :+
 
Is er iemand die mij aan de hart maten en aansluitdiameter (diameter die in je rubbers gaat) van GS750/850 carbs kan helpen?
 
Laatst bewerkt:
Foto's van m'n GS1000S die te koop is.

Was bezig met de verf, het 79er schema met het rood/wit van '80 maar niet helemaal tevreden dus weer gaan schuren tot het klaar was voor grondverf maar daarna geen zin meer in vanwege nieuw project. Heb ook nieuwe GS1000S stickers voor op de zijkapjes en de rode S voor op het kontje.


Robin,

Vraag: weet jij (of iemand anders) toevallig waar ik nog een sticker voor op de zijkant van de tank van een GS1000S (maar dan de blauw-witte uitvoering) vandaan kan toveren? Heb er nu maar een, moet er dus nog eentje ergens vandaan halen.

Grt.,
Maarten
 
Robin,

Vraag: weet jij (of iemand anders) toevallig waar ik nog een sticker voor op de zijkant van de tank van een GS1000S (maar dan de blauw-witte uitvoering) vandaan kan toveren? Heb er nu maar een, moet er dus nog eentje ergens vandaan halen.

Grt.,
Maarten

Gewoon bij de dealer vandaan: 68111-32401-84V kost je een tientje. :W
 
:}
Dank je wel, zijn dit trouwens de rondschuif of cv carbs? En die maten zijn zeker tussen de carbs in gemeten?

De rondschuif carbs, GS750 is alleen maar leverbaar geweest met deze i.t.t. de 850.
Tussen de carbs gemeten ja. :Y komt het een beetje overeen met wat je zoekt?
 
Bijna, ik denk dat deze carbs het wel goed gaan doen op mijn blok. Opgegeven vermogen is hetzelfde (alleen iets lager toerental) en cilinderhoud verschilt ook niet veel.

De buitenste maten zijn perfect, middelste moeten 10mm naar elkaar (zal lastig worden ben ik bang) en mijn inlaatrubbers zijn uit mijn hoofd 5mm te groot. Mijn inlaatrubbers wijzen ook naar binnen, ik denk dat het het makkelijkst is om spruitstukken met de juiste hartmaten te maken en de carbs dmv. rubbers eraan knopen.

Als ik een ergens een goed setje binnen mijn budget kan vinden ga ik gewoon kijken hoever ik kom, heb er al twee op het oog op ebay :P
 
Laatst bewerkt:
zou iemand mischien even in een werkplaatshandboek op willen zoeken hoeveel vorkolie er in een gs 550E van 1980 moet?

Heb m zover dat ik de vork weer in elkaar kan zetten, maar ben t ceedeetje kwijt waar ik t wp handboek op heb staan
 
Zou iemand een deeltje 3 willen openen? Kan deze op slot :)

Had eigenlijk al 300 posts geleden moeten gebeuren :X :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan