Suzuki GS topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rondvliegende stukjes metaal zijn nooit fijn natuurlijk. Idd stevig pak ben ik het volledig mee eens. Maar m'n blok is gewoon origineel hoor,in m'n wphb staat dat modellen uit 1980 met contactpuntjes zijn uitgerust.Ik heb het ff opgezocht, in 1979 kwam het GN model uit(die heb ik)deze is uitgerust met contactpuntjes. In 1980 kwam het GT model uit en deze was idd met transistor ontsteking en oppikspoeltjes uitgerust.

Ah, ik denk dat jij het zelfde hebt als mij, bouwjaar '79, kenteken '80. Je hebt dus ook nog de niet-vacuum carburateurs?
 
Ik vraag er 1000 euro voor en hij is echt perfect, er is een hoop aan vernieuwd en opgeknapt.Als je meer foto's wil of wil kijken mail me maar.


En Dagobert ik weet niet beter of jij hebt dat kraantje ontvangen ik heb hem wel opgestuurd maar als jij 15 eur wil krijg je het gewoon terug, want ik hoor nu voor het eerst dat jij hen niet hebt gehad mail je banknummer maar

jg.kampen@quicknet.nl
 
Klopt.

Als iemand trouwens een probleem heeft met een GS waar ze zelf niet uitkomen en de garage te duur is kan je bij mij aankloppen ;)

Klop klop ;)

Mijn GS 450 E uit '81 heeft kuren (zie eerder in dit topic). De carbs zijn schoon, naalden etc. OK, luchtfilter gereinigd en bougies nog tiptop. Toch loopt ie als een dweil, meer geluid dan snelheid en wil niet in de toeren klimmen. Ook holt de toerenteller achter de feiten aan heb ik het idee. Tenslotte rammelt er het e.e.a. in het blok zelf :X

kortom: HELP! Zou ik een keertje bij je langs mogen komen? Dat zou :} zijn
(uiteraard tegen vergoeding)
 
Laatst bewerkt:
Niet-vacuum carburateurs? Dat behoeft enige uitleg...

Gasschuifcarburateurs :) .
Met de gaskabel bedien je niet een vlinderklep, maar direct de gasschuif. Alleen de oudere typen (voor '80) hebben dat (uitzonderingen daargelaten ;) ).
Voor zover ik weet zijn ze overgestapt naar CV-carbs i.v.m. de emissie-eisen die toen opkwamen.
 
Die type-aanduiding is ook vrij onduidelijk btw.

Een GT750 kan 4-takt (met gegoten wielen) of 2-takt zijn B| (hetzelfde geld voor de GT550).
 
Klop klop ;)

Mijn GS 450 E uit '81 heeft kuren (zie eerder in dit topic). De carbs zijn schoon, naalden etc. OK, luchtfilter gereinigd en bougies nog tiptop. Toch loopt ie als een dweil, meer geluid dan snelheid en wil niet in de toeren klimmen. Ook holt de toerenteller achter de feiten aan heb ik het idee. Tenslotte rammelt er het e.e.a. in het blok zelf :X

kortom: HELP! Zou ik een keertje bij je langs mogen komen? Dat zou :} zijn
(uiteraard tegen vergoeding)

Mail me maar om wat af te spreken ok? Hoeveel heeft ie gelopen en heb je er al eerder wat mee gehad?
 
Ik vraag er 1000 euro voor en hij is echt perfect, er is een hoop aan vernieuwd en opgeknapt.Als je meer foto's wil of wil kijken mail me maar.


En Dagobert Robinjo ik weet niet beter of jij hebt dat kraantje ontvangen ik heb hem wel opgestuurd maar als jij 15 eur wil krijg je het gewoon terug, want ik hoor nu voor het eerst dat jij hen niet hebt gehad mail je banknummer maar

jg.kampen@quicknet.nl

Hmmmm, heb herhaaldelijk mailtjes gestuurd naar dat adres, er gaat er nu weer één die kant op met m'n gegevens, hopen dat het nu goed gaat. Heb het kraantje niet ontvangen.
 
:X Daar ga ik (waarschijnlijk, misschien) morgen kijken met Karen...sssst!

Veel succes met de aankoop! (En met opknappen 8+) )

Misschien moeten we er maar het GS en GSX luchtgekoeld-topic van maken.
En geen Gixxers erin, die zijn wat mij betreft toch geheel anders en verdienen een eigen topic.
De GS'sen en GSX'en hebben toch wel veel gemeen met elkaar.
(En zien we af en toe plaatjes van een Katana. :9 )
 
Veel succes met de aankoop! (En met opknappen 8+) )

Misschien moeten we er maar het GS en GSX luchtgekoeld-topic van maken.
En geen Gixxers erin, die zijn wat mij betreft toch geheel anders en verdienen een eigen topic.
De GS'sen en GSX'en hebben toch wel veel gemeen met elkaar.
(En zien we af en toe plaatjes van een Katana. :9 )

Vind ik ook eigenlijk maar het is niet mijn topic ;)

Katana plaatje? Hier is de mijne 8-)

full
 
Hé leuk, een GS topic :)

... m'n meisje heeft een 550 ...

And that would be... ME :)

Hallo mensen, ik zie dat ik niets meer hoef te zeggen eigenlijk. Ik heb dus een GS550L uit 1982; hij is al 6 jaar mijn trouwe metgezel, mijn eerste motor na mijn lesfiets en hij gaat ook niet meer weg tenzij hij echt van ellende compleet uit elkaar valt.
 
Hey everybody,

Leuk topic dit!! Alij wel leuk om te zien wat iemand anders in bezit heeft!
Dit is mijn GS-550 uit 1979, omgebouwd tot café-racer. Accu zit onder het zitje en allerlei andere aanpassingen
Het is helaas een oude foto, er zit nu een andere uitlaat onder.

bluesuzi.jpg
 
Hey everybody,

Leuk topic dit!! Alij wel leuk om te zien wat iemand anders in bezit heeft!
Dit is mijn GS-550 uit 1979, omgebouwd tot café-racer. Accu zit onder het zitje en allerlei andere aanpassingen
Het is helaas een oude foto, er zit nu een andere uitlaat onder.

(Afbeelding)
Mooie brik!
Ik zie dat je de kickstarter eraf hebt gehaald. De startmotor ook? Zo nee; zou ik andersom doen.
 
Bij mijn project haal ik de startmotor weg. Kan er ook een kleinere accu in. Die moet namelijk ook naar achteren verhuizen. Moet alleen nog zien waar ik dan de gelijkrichter e.d. plaats.
 
zit er bij mijn projecje ook aan te denken. Scheelt toch weer wat gewicht en idd de kleinere accu.. Alleen moet ik dan nog even het kickstartmechanisme fixen want da werkt niet meer... Weet niet wat er kapot aan is, heb de kap er namelijk nog niet afgehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan