Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yep, is voor de verzekering. Ik had al ff bij Univé op de site gekeken. Daar kun je de dagwaarde bepalen. Maar helaas kennen ze geen Suzuki's uit '81.Dan moet je vermoedelijk weten voor de verzekering?
Elke maatschappij heeft een lijst waar dat op staat.
Zelf hebben ze vaak geen zin dat op te zoeken
Betaal voor onze GS 750 in de oldtimerverzeking bij Unive, met onbeperkte kilometers, 17 of 18 euro per jaar.
Gewoon 2 C troep erin.
Die GS staat toch te koop?
==========================
Op een standaard GS 750 type 78/80, past een tank van een GS 850, zo ga je in tankinhoudt van 17 naar 21 liter.
Yep, is voor de verzekering. Ik had al ff bij Univé op de site gekeken. Daar kun je de dagwaarde bepalen. Maar helaas kennen ze geen Suzuki's uit '81.
Zit zelf overigens bij de MAG.
PS... Heb de carbs eraf. De uitlaat inmiddels ook. Die is helaas wel in een deplorabele toestand. Het collector gedeelte is door en door verrot. Inlaatrubbers lijken mee te vallen. De enige die lekte was de 2e cylinder en daar bleek geen O-ring tussen te zitten.
Da's heel goedkoop !Dan moet je vermoedelijk weten voor de verzekering?
Elke maatschappij heeft een lijst waar dat op staat.
Zelf hebben ze vaak geen zin dat op te zoeken
Betaal voor onze GS 750 in de oldtimerverzeking bij Unive, met onbeperkte kilometers, 17 of 18 euro per jaar.
Weet iemand waar ik de oorspronkelijke cataloguswaarde van een '81 GS 550 kan vinden?
De bochten zijn nog goed, het is alleen het collector gedeelte wat rot is. We gaan eerst kijken of we dat kunnen lassen of misschien een paar andere stukkies pijp ertussen kunnen zetten.Als je eraan kunt komen, vervangen is duurder, omwikkelen met exhaust wrapp van motorcycle storehouse, kost iets van 10 euro, en insmeren met gum gum, om alleen de winter door te komen goed zat.
Anders deze man eens vragen of ie nog bochten heeft liggen mailto: r.gerrits@hccnet.nl