Suzuki GS1000 wordt heet en gaat daarna niet harder dan 100

g-flater

MF veteraan
22 jun 2010
3.760
179
Groningen
Zei ergens begin van het topic al zet m
op de testbank. Dan weet je zoveel meer. Kun je ook temperaturen meten tijdens de run van de uitlaatbochten etc
Testbank is ideaal voor het afstellen van een racer en een mooi stuk gereedschap om problemen op te lossen, maar om een motor goed af te stellen om prettig mee te rijden op de weg zijn er andere manieren. Het begint bij de basis, zeker weten dat alles goed is.
Als je heel erg veel tijd en runs en verschillende naalden, sproeiers exct tot je beschikking hebt is het mooi, maar niet iedereen heeft een bank tot zijn beschikking, en meerdere runs op iedere gasstand is hier dan noodzakkelijk als je perse een bank wil gebruiken.
Echt niet de handigste manier en zeker niet goedkoop.....
 

sanscorp

MF veteraan
21 sep 2010
2.819
165
33
Almere
De massa van de regelaar gaat met een kort snoertje , direct onder de bout waarmee die (regelaar) op de "ankerplaat" gemonteerd zit.
Ik heb met de meter gemeten 0,1 Ohm tov min accu

Reinhoud, ik meen dat de gSRecources met minder werken:
TGSR-Stator Papers
Bedankt voor de tip met de regelaar, ga proberen toch een origineel te krijgen
Het is niet direct een ramp maar weerstand zegt erg weinig. Meet de spanningsval eens. Zeker bij hogere stromen kan dat hard gaan.