Suzuki gs450 1981

Leroyschrader

Rookie
1 jul 2019
7
0
Dag Allen,

Ik heb een vraag:

ik heb een suzuki gs450 L uit bouwjaar 1981. Mijn cdi is defect geraakt. Helaas tot nu toe kan ik geen geschikte vervangende cdi vinden. Aangezien dit een budget motor is het liefste 2e hands.

Mijn vraag is als ik op een motorsloperij een cdi voor deze motor opzoek kom ik de volgende verschillende modellen tegen:
1406457
1406458


het lijken mij 2 compleet verschillende modellen maar toch word deze beide voor de zelfde motor gepresenteerd , echter is de stekker wel anders maar een nieuwe stekker monteren is geen probleem. weet iemand of mijn motor gaat lopen op de linker cdi? nu is op mijn motor de rechter gemonteerd.

alvast bedankt voor het antwoorden.

Met vriendelijke groet,

Leroy Schrader
 
Leroy, kijk even op de site van CMSNL, daar kan je via de identificatie van de motor exact vinden welk type je hebt en wat voor CDI daar op hoort, CDI's zijn vaak uitwisselbaar maar de connectortjes zitten niet altijd op dezelfde plek. Het is echt raadzaam exact dezelfde er op t ezetten. Als je eenmaal dat onderdeelnummer bij CMSNL hebt gevonden is het makkelijk zoeken.
 
Bedankt! klopt nummers staan er wel op, maar mijn gedachte gang was meer van wat zijn nou überhaupt de exacte verschillen. wel een interessante site zal daarn eens op kijken.:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan