Suzuki GS450L 1989

doksi

Rookie
15 okt 2018
5
0
Hoi, ik heb een vraag voor de Suzuki kenners. Ik heb een Suzuki GS450L 1989 omgebouwd naar een bobber. Graag zou ik wat meer vermogen willen hebben en dacht om de motor aan te passen in de zin van grotere cylinders opzetten. Heelaas weet ik niet of de 2 cylinder motoren ook in grotere uitvoering is bvb 650CC of kom je dan meteen aan 4 cylinders en Is het mogelijk om de cilinderkoppen zo over te zetten? Is er iemand die mij hieromtrent informatie kan geven?
Ik dacht ook aan een DYNOcarb kit. Maakt dat veel uit wat betreft het vermogen. Alvast bedankt voor de info.
 

Bijlagen

  • IMG_20181014_162011__01.jpg
    IMG_20181014_162011__01.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 29
Leuk gemaakt,als ik jou was zou ik er geen extra geld in steken voor een paar pk meer,
dan kan je bijvoorbeeld beter een tandje kleiner voorkettingwiel monteren,dan heb je al een heel wat
beter trekkende motor.Topsnelheid is toch niet zo belangrijk bij zo,n type motor
 
No, er zitten nog de standaar sproeiers in. de kit is wel een optie voor iets meer power. kost 95 euro. Ik twijfel wel of ie geschikt is voor een 89er. Bij de kit staat 82+

Je kan veel beter een keer een afspraak maken om de motor af te laten stellen op een dynobank,
die kitjes zijn leuk maar zijn bedoeld als startpunt om een motor op een bank af te stellen,er is namelijk
geen enkele motor het zelfde.
 
Je hebt hem leuk verbouwt, zoals gezegt, gewoon op de bank afstellen, en tandwielen verhouding aanpassen.
Dat laatste geeft veel meer trekkracht, maar wel een lagere top,maar dat is geen probleem volgens mij.

Een gs500 blok past niet in een frame van een gs450, de uitlaat bochten van een GS500 komen recht naar voren uit het blok
en komen dan tegen het frame van de gs450 aan. zie foto frame GSGS500.jpg500
 
Terug
Bovenaan Onderaan