Suzuki GS450L houdt in (na tankwissel)

Lucas64

Rookie
17 feb 2023
13
4
Misschien hele snelle tip van iemand met kennis van zaken: tijdens ritje begon motor te stotteren en in te houden. Was bijna thuis gelukkig maar benzine en liep er over het blok uit. Slangetje van carb geschoten. Alles eraf geschroefd omdat je er anders niet bij kan. Tank er af en slangetje teruggeplaatst. Slangetje van vacuüm is ook los geweest omdat de tank eraf is geweest. Alles weer aangesloten. Maar nu houdt motor in en rijd hij niet harder dan zeg 60km/h... Iemand een idee? Ik leer zo wel steeds meer 😁
 
Lijkt op brandstof te kort.
Leiding los, leiding klem, tank vacuüm getrokken, etc
Heb na terugplaatsing tank en slangen nog getankt, hoorde geen vacuüm. Leiding lag er af bij carburateur, dat was het oorspronkelijke probleem. Leidingen zitten er weer op, zowel vacuumslang als benzinetoevoer.
 
Heb na terugplaatsing tank en slangen nog getankt, hoorde geen vacuüm. Leiding lag er af bij carburateur, dat was het oorspronkelijke probleem. Leidingen zitten er weer op, zowel vacuumslang als benzinetoevoer.
En werkt de tankdop ok?
Lijken is niet hetzelfde als zeker weten.
 
Alles: ja.
Maar scheurtje in vacuumslangetje zou ook kunnen. Kreeg ik ook als tip. Gewoon terugplaatsen van 'prehistorisch' slangetje wil niet zeggen dat het nog steeds goed is ... Is ga uit dat slangetje eerst vernieuwen. I'll be back
 
Vaak is het een lekke vacuumslang idd. Check ook even het afblankdopje van de andere carburateur of die er nog wel op zit. Soms zoek je je gek maar ligt het probleem nét aan de andere kant.
Help me uit de brand, afblankdopje? Op rechter carb zit vacuumslang. Op de ander zou dan een zelfde nippeltje moeten zitten met een dopje?
 
Ik ga het even nalopen
Of er een nippel of schroefje zit weet ik niet, maar misschien heb je hier wat aan:


Of hier:

 
Laatst bewerkt:
Of er een nippel of schroefje zit weet ik niet, maar misschien heb je hier wat aan:


Of hier:

Op dat pieletje zit bij mij idd de vacuumslang naar de benzinekraan. Ik ga morgen eea nalopen en een nieuwe slang proberen te scoren mocht dat de boosdoener zijn. Is goedkoopste en snelste manier om te kijken of dat het was
 
Terug
Bovenaan Onderaan