Suzuki GS450L zijkap

Lucas64

Rookie
17 feb 2023
13
4
Wie o wie heeft een zijkap LINKS van de Suzuki GS450L uit '87... rechts heb ik al gevonden, nu nog links. Tiewraps is ook maar behelpen iedere keer als je er bij moet
 

Bijlagen

  • GS450L.jpg
    GS450L.jpg
    4,9 KB · Weergaven: 9
Ebaykleinanlage.de daar staan ook verschillende op. Nou moet het wel lukken.
Oja welkom hier.
 
eBay wel maar dat is flink aan de prijs, 60-70-80 $. In NL 20.- maar tot op heden alleen een rechterkap gevonden. Ik blijf gewoon nog even zoeken, ondertussen de rechterkap geschuurd geprimed en gespoten 😁
 
Niet op ebay. Maar op


Zoek daar maar eens op ,is een soort van Duitse MarktPlaats
 
Biggelaar is een optie, heeft idd erg veel liggen. ps is geen opknapper, maar kappen hingen met tiewraps aan chassis, lastig als je er achter moet zijn, bij beide kappen was er nog maar een pieletje, dus tiewraps brachten wel uitkomst maar is niet heel handig. Motor twee jaar geleden bij toeval tegengekomen, kruising ratbike- caferacer dus komt niet zo nauw 😏
 

Bijlagen

  • PXL_20210926_160305443.jpg
    PXL_20210926_160305443.jpg
    651,5 KB · Weergaven: 18
Misschien hele snelle tip van iemand met kennis van zaken: tijdens ritje begon motor te stotteren en in te houden. Was bijna thuis gelukkig maar benzine en liep er over het blok uit. Slangetje van carb geschoten. Alles eraf geschroefd omdat je er anders niet bij kan. Tank er af en slangetje teruggeplaatst. Slangetje van vacuüm is ook los geweest omdat de tank eraf is geweest. Alles weer aangesloten. Maar nu houdt motor in en rijd hij niet harder dan zeg 60km/h... Iemand een idee? Ik leer zo wel steeds meer 😁
 
Waarschijnlijk krijgt hij geen benzine genoeg.
Ik vermoed dat er toch ergens een slang dicht geknepen wordt. Dus wel wat benzine maar niet genoeg. Kijk ook even dat vacuum slangetje na. Zit daar een scheurtje in dan gaat je klep op de benzinekraan ook niet helemaal open.
 
Ga morgen iig een nieuw slangetje scoren. Terugplaatsen van zo'n oud slangetje hoeft niet te betekenen dat het werkt als voorheen 👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan