Suzuki GS450L

Bij mij zijn er naalden en sproeiers in gegaan. Ik heb niets besteld. Afspraak gemaakt voor de rollenbank, verteld dat ie niet lekker liep en wat ik veranderd had (uitlaat en open filters) en hun hadden verder alles liggen om het goed te krijgen.
 
wat een mega vet project!
Echt heel interessant om te lezen en te zien hoe je alles zelf hebt gedaan en bedacht.
Geeft mij veel inspiratie voor mij eigen GS450L project.
ik zit echter nu met hetzelfde probleem omtrent carburatie..
Gezien alles wat op het internet wordt geschreven over de originele carbs in combinatie met powerfilters, krijg ik niet echt de hoop dat ik dit werkend krijg.
Een setje VM30 carbs zoals jij ook als optie had vind ik toch wel erg duur.

Ik ben erg benieuwd om van jou te horen met welke onderdelen (en hoe) jij hem uiteindelijk lekker hebt laten lopen?
 
Bedankt, echter ben ik nooit tot dat punt geraakt...

Ik heb de motor begin dit jaar onafgewerkt verkocht, de garage werd te klein aangezien ik nog kartbike had gebouwd en een Duke 790 heb gekocht. Ook ontbrak het mij aan tijd, of was de verhouding tussen sleutel en rijtijd niet naar behoren.

Daarom heb ik de Suzuki maar verkocht, de nieuwe eigenaar ging het oplossen met de originele carbu's vertelde hij maar ik heb er nooit nog iets van vernomen...
 
super zonde! onze schuur raakt ook aardig vol maar ik hoop dat ik niet bij dat punt aankom dat er iets weg moet!
Toch bedankt voor je antwoord, dan zal ik verder speuren naar de oplossing!
 
super zonde! onze schuur raakt ook aardig vol maar ik hoop dat ik niet bij dat punt aankom dat er iets weg moet!
Toch bedankt voor je antwoord, dan zal ik verder speuren naar de oplossing!

En Jappie517, ben je nog wijzer geworden in de zoektocht naar een oplossing? Ben ook bezig met een GS450L uit'83 en weet inmiddels zeker dat ik tegen carb/mix problemen aan ga lopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan