Suzuki GS500 35kW €1200

Carburateur

990 SMT, XR600R, ZX9R & ZX10R
18 aug 2018
885
1.148
's Hertogenbosch
Bij deze bied ik mijn Suzuki GS500 uit 2000 met kuip aan.
Ik heb er zelf twee jaar mee gereden, maar nu staat t hier te vol (3 andere motoren ernaast) en moet ie er toch aan geloven.
Het is een ideale A2 motor, standaard voldoet ie precies aan de rijbewijseisen.
Voorzien van Hel RVS omvlochten remleidingen, voor SBS RS blokken, achter Brembo SP blokken.
Staat altijd lekker warm en droog.
KM stand: 38000 (ongeveer)
Bouwjaar: 2000
IMG_5162.JPG

IMG_5163.JPG

IMG_2564.JPG

IMG_1699.JPG

IMG_2392.JPG
 
Als er nog een Kawa bij kwam, dan was dat helaas niet die van jou, maar meer vergelijkbaar met de Honda die ik op ga halen.
Ik hoop in elk geval dat je GS500 nog een tijdej te koop staat. Kan ik hem misschien nog wel aan mijn vriendin slijten. Enige probleem is alleen dat alles naar achteren geschoven wordt zolang het CBR geen examens afneemt.

Vrees voor je dat meer mensen dat zullen hebben.
 
Ik hoop in elk geval dat je GS500 nog een tijdej te koop staat. Kan ik hem misschien nog wel aan mijn vriendin slijten. Enige probleem is alleen dat alles naar achteren geschoven wordt zolang het CBR geen examens afneemt.

Vrees voor je dat meer mensen dat zullen hebben.
Ik hoop het voor mezelf niet, maar echt in de weg staat ie ook niet, (kan altijd wat schuiven). Hopelijk haalt je vriendin snel d'r rijbewijs, dan kom ik m wel brengen:)
 
Ik hoop in elk geval dat je GS500 nog een tijdej te koop staat. Kan ik hem misschien nog wel aan mijn vriendin slijten. Enige probleem is alleen dat alles naar achteren geschoven wordt zolang het CBR geen examens afneemt.

Vrees voor je dat meer mensen dat zullen hebben.
Je kunt dat ding gewoon nu kopen. daar hoeft jou vriendin geen rijbewijs voor te hebben. mooi kado
 
het verkoop topic s hernoemd naar archief maar draait gewoon nog hoor .....je kunt je advertentie nu ook in marktplaats zetten en straks zal alles daar komen te staan ...................natuurlijk verloop
 
Terug
Bovenaan Onderaan