Suzuki GS500 Challenge

Hoi,

Mijn oog is gevallen op deze motor:
http://images.wheeler.nl/s1116049576/190175-1-1-2.jpg
Deze staat bij een dealer bij mij in de buurt te koop, staat 23050 op teller, motor uit '96 en de prijs is €2990,-
Is dit iets? Ik ben wezen kijken, is echt een heel mooi ding, zit een heel klein deukje in de tank, maar voor de verderest is hij helemaal gaaf.

Graag wat ervaringen van de GS500, eerst wou ik een CB500, maar ik ben bang dat ik er snel op uitgekeken ben..

Was trouwens gezakt voor avb, nu moet ik w88 tot 14-8, :(
 
KM stand is netjes.
Bouwjaar ook, vind em wel flink aan de prijs.

Zou proberen richting de 2400 / 2500 euro.

Vraag ook naar de onderhoudsgeschiedenis, etc.

Succes, leuke fiets.
 
Hoi,

Mijn oog is gevallen op deze motor:
http://images.wheeler.nl/s1116049576/190175-1-1-2.jpg
Deze staat bij een dealer bij mij in de buurt te koop, staat 23050 op teller, motor uit '96 en de prijs is €2990,-
Is dit iets? Ik ben wezen kijken, is echt een heel mooi ding, zit een heel klein deukje in de tank, maar voor de verderest is hij helemaal gaaf.

Graag wat ervaringen van de GS500, eerst wou ik een CB500, maar ik ben bang dat ik er snel op uitgekeken ben..

Was trouwens gezakt voor avb, nu moet ik w88 tot 14-8, :(


neem een 600
 
Een GS500 Challenge was mijn eerste motor.
Achteraf gezien niet echt een goede keuze als eerste motor. (in mijn geval dan)
Best nukkig en als je een beetje mee wilt komen, moet je hem hoog in toeren houden. Na een jaar of twee ging het olie verbruik ernstig omhoog. Met benzine was-ie wel zuinig.
Verder vindt ik hem aardig aan de prijs. (nieuw waren ze ongeveer NLG 12.000,--.)

Voor dit geld zou ik kiezen voor een Bandit600 of Fazer600

succes met je keuze in ieder geval!
 
Leuke beginnersmotor, maar ik vind hem érg duur!

Ik zou trouwens rondkijken naar een CBR ofzo. Is wat sportiever en was voor mij een betere motor dan de GS500, daar was ik eigenlijk na 3 maanden ook wel op uitgekeken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan