Suzuki GS500 E Slingshot 25KW

UnlimitedSPD

Die hard MF'er
7 jan 2006
464
3
Hierbij verkoop ik mijn Suzuki GS500E Slingshot uit 1991. De motor is 25KW, ook op het kenteken. Maar de set om de motor te ontgrenzen zit erbij.

De reden van verkoop is dat ik in augustus 2 jaar mijn rijbewijs heb en dus een zwaardere motor mag gaan rijden.

Ik ben met de motor op vakantie geweest naar frankrijk en daar heb ik 4100km gereden, vlak daarvoor zijn de ketting en tandwielen, de olie en de bougies vervangen. Ook heb ik de carburateurs schoongemaakt en zijn de kleppen gesteld.

De banden zijn op 70%. De voorband is een Bridgestone Battlax BT45 en de achterband is een IRC Road winner. Ik heb er nog een extra voorband IRC Roadwinner bij en ook een set remblokken vóór. Deze zijn allebei nog op 80%, deze heb ik uit voorzorg vervangen voordat ik op vakantie ging.

Extra's:
- Zilvergrijs Spuitwerk
- LED knipperlichten met blank glas
- Blauwe LED tellerverlichting
- Gevarenlichten
- Stalen remleiding vóór
- Puig getint kuipruitje
- Extra IRC Road winner voorband
- Extra setje remblokken vóór
- 25KW ontgrenzing setje
- extra linkerspiegel

Het enige nadeel van de motor is dat de teller met de totale kilometerstand er in de vakantie mee is opgehouden, sinsdien zal ik ongeveer 3000km mee hebben gereden. De teller staat nu op 54.211 en in totaal komt het dus op ongeveer 57.200km
De dagteller en de kilometerteller(wijzer) werken prima.

De vraagprijs is €1275,-

Voor meer informatie:
0613681535
robinreijnen@hotmail.com

full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Wat is je vraagprijs? Of anders je vaste prijs? Fiets ziet er goed uit, en inderdaad beetje jammer van de totaal teller.
 
Heey Unlimited

De set om hem te ontgrenzen verkoop je zeker niet los van de motor hé?
Motor heb k namelijk niet nodig heb er zelf nog 1 :+
 
Heey Unlimited

De set om hem te ontgrenzen verkoop je zeker niet los van de motor hé?
Motor heb k namelijk niet nodig heb er zelf nog 1 :+

Heey Mic das lang geleden! Ik verkoop m voorlopig nog niet los nee ;) Mocht de nieuwe eigenaar m niet willen hebben dan laat ik t meteen weten :)

Blijf je nog een tijdje doorrijden op de gs?
 
slingshot als je het woord op deelt in 2 woorden Sling en Shot dan is het misschien wat duidelijker
Sling is een slinger(oud wapen om stenen mee weg te slingeren)
dus je wordt gewoon weg geslingert met dat ding;)
 
Heey Mic das lang geleden! Ik verkoop m voorlopig nog niet los nee ;) Mocht de nieuwe eigenaar m niet willen hebben dan laat ik t meteen weten :)

Blijf je nog een tijdje doorrijden op de gs?
Ok, dankjewel

Ik blijf er nog wel ff op doorrijden ja. Heb m van de winter helemaal opnieuw laten spuiten, en ben ook super tevreden over de motor. Zijn echt fijne beestjes, die GS500.
Morgen maar weer eens op de GS naar oostenrijk.
 
Ok, dankjewel

Ik blijf er nog wel ff op doorrijden ja. Heb m van de winter helemaal opnieuw laten spuiten, en ben ook super tevreden over de motor. Zijn echt fijne beestjes, die GS500.
Morgen maar weer eens op de GS naar oostenrijk.

Jah klopt je had m netjes over laten spuiten! Ik kom net terug van Frankrijk, 4100km gereden;) Maar nu staan de Bol d'Or en de Fireblade op me te wachten :P

Maar de GS is me idd ook altijd goed bevallen, perfecte fietsen om het motorrijden op te leren en lekker bochten te sturen!

Heel veel plezier in Oostenrijk! Lekker knee-downs maken ofniet? :P


Oja en slingshot betekend idd iets als katapult ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan