suzuki gs500 (fu) ontgrenzen

apstra

Rookie
30 jan 2008
3
0
leiden
hallo kan iemand mij vertellen waar de begrenzer zitten van mij suzuki uit 2005.
ik heb al gezocht en kan niks vinden.
er zitten geen begrenzers in de carburateur, geen in de gasschuif, alles gaat helemaal open in de carb.
spruitstuk is open, dus ik weet het niet meer.
de dealers willen het niet zeggen.
zou het de cdi zijn?>

wie kan mij helpen ontgrenzen

met vriendelijke groet jesse
full
 
het is inderdaad je cdi kastje. mag ik vragen waarom je die motor wilt onbegrezen? normaal gesproken krijg je de oorspronkelijke cdi kast terug na 2 jaar!
 
kost duur? :P

inderdaad, een cdi kast kost ongeveer 900 euro voor die suzuki van jouw maar ik zou nog niet onbegrensd rijden. laten we eerlijk zijn, 25 kW rijdt lekker, zeker op een 500 cc! geniet er van en heb geduld!
 
owke ja ik vroeg me eerder af of hij misschien al ontgrenst, maar dat zal wel niet.
ik ga er wel een sebring setje onder zetten zouden er dan nog grotere sproeiers in moeten dacht zelf zo aan 140? iemand suggestie.
 
je kan er van alles onder gooien maar daar wordt die niet sneller van hoor gewoon je cdi onwisselen voor een ori. cdi. Zeg gewoon tegen die garage dat je een andere motor hebt gekocht en deze weer origineel wil verkopen.
 
je kan er van alles onder gooien maar daar wordt die niet sneller van hoor gewoon je cdi onwisselen voor een ori. cdi. Zeg gewoon tegen die garage dat je een andere motor hebt gekocht en deze weer origineel wil verkopen.

Of je zegt dat je van 25kw af bent :?
 
Of je zegt dat je van 25kw af bent :?

Of nix zeggen en gewoon alleen aangeven dat de begrenzing eruit moet.
Een motorzaak is niet verantwoordelijk voor zijn akties. Als hij straks zichzelf kapot rijd of iemand dood rijd treffen ze absoluut geen blaam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan