Suzuki gs500 ligt gas

8 apr 2020
11
1
Heey mijn susuki gs500 rijd prima met voldoende gas maar bij t starten en licht gas mist ie zegmaar een slag dan zakt die ook in de toeren slaat niet af de carbs zijn helemaal schoongemaakt kleppen stonden goed nieuwe luchtfilter origineel nieuwe bougies waar zal ik moeten gaan zoeken? (Gebeurt altijd rond de 1500 1800 toeren)
 
Laatst bewerkt:
Klinkt niet zo gek voor een kleine motor zonder injectie die koud start. Had mijn GS500 ook. Zoals je het nu beschrijft gok ik dat het niet zo'n probleem is. Zorg ervoor dat je beetje met je choke om leert gaan om dat soort dingen te voorkomen, is bij elke motor anders en kwestie van wennen. (is wel afhankelijk van temperatuur bij carborateur motoren in mijn ervaring).
 
Aah tnx jaa ik heb geen roest in de tank gellukig ik ga zondag het filtertje even controleren hij heeft lang stil gestaan voor mij dus is de moeite altijd waart en dan pak ik meteen het vlotter bakje en de sproeier mee maar moet ik perse nieuwe pakkingen bestellen want kan daar zo snel niet meer aankomen

Uit een ander topic, heb je dit toen gedaan?
 
Klinkt niet zo gek voor een kleine motor zonder injectie die koud start. Had mijn GS500 ook. Zoals je het nu beschrijft gok ik dat het niet zo'n probleem is. Zorg ervoor dat je beetje met je choke om leert gaan om dat soort dingen te voorkomen, is bij elke motor anders en kwestie van wennen. (is wel afhankelijk van temperatuur bij carborateur motoren in mijn ervaring).
Jaa ik denk ook dat het allemaal wel mee valt kan me er alleen een beetje aan irriteren 🤣
 
K weet nie.. is r wat aan de hand of doe k wat verkeerd hier in jouw ogen?? Laat t dan zeker ff weten.. & Je moet zeer zeker niet alles te serieus nemen ben ik van mening.. daar is t leven te kort voor.. Ook is dit forum er toch voor om iedere motorgenieter hier te helpen met eventuele technische of andere mankementen en of je mening te delen en gezellig met elkaar om te gaan en te lachen, genieten etc. en om nog ff terug te komen op ethanol... Ik ben zeer zeker geen voorstander van ethanol door mn brandstof. Ik probeer dat nooit in mn tank te krijgen. Het kan o.a. rubber aantasten, trekt vocht aan, etc. Maar ieder z'n ding toch.. :)
 
Klinkt niet zo gek voor een kleine motor zonder injectie die koud start. Had mijn GS500 ook. Zoals je het nu beschrijft gok ik dat het niet zo'n probleem is. Zorg ervoor dat je beetje met je choke om leert gaan om dat soort dingen te voorkomen, is bij elke motor anders en kwestie van wennen. (is wel afhankelijk van temperatuur bij carborateur motoren in mijn ervaring).
Ik heb trouwens m'n pilot screw anderhalve slag verder open gedraaid het is nu eigenlijk zo goed als weg alleen nu ruik ik de fiets wel rij ook met open uitlaat dat zal natuurlijk in de geur ook schelen (jaa da dB killer is al onderweg)
 
Terug
Bovenaan Onderaan