Suzuki GS500 naar GS500F

ThijmenB

Die hard MF'er
25 mrt 2019
380
164
Almere
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met het motorrijbewijs, mag binnenkort op a2 motoren rijden, dus ben natuurlijk op zoek naar een Suzuki GS500. Nu heb ik wat gevonden voor een goed prijsje, maarja naked bikes zijn toch niet echt mijn ding. De GS500F daarentegen vind ik prachtig. Is het mogelijk om ergens de kuip vandaan te halen en deze op een normale GS500 te zetten?
Groet,
Thijmen
 
Mag ik vragen waarom je niet gewoon een gs500f koopt? Zijn die heel veel duurder? Denk dat een gs500 + ombouwkosten sowieso duurder is dan een gs500f.
 
Als je een GS500F wil zou ik die gewoon kopen. Als je perse een GS500e wil ombouwen dan bestaan daar ombouwkits voor. Koplamp etc eraf, een kuipframe aan je balhoofd vast en daar dan weer een kuip aan. Kind kan de was doen maar is wel redelijk duur, zou dan op zoek gaan naar een GS500F.
Een alternatief is om rond te kijken naar een andere A2 motor met een kuip. Kawasaki ninja 300 of Kawasaki gpz500 bijvoorbeeld.
 
Ik heb een oude GS500 pas omgebouwd naar eentje met kuip (gevonden via marktplaats voor een paar tientjes), was prima te doen en ik vind het een stuk netter staan, rijdt veel prettiger op de snelweg ook
 
Terug
Bovenaan Onderaan