Suzuki GS500 Topic #15: Rijden samen deze zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
BeunK

Demonteren cilinders GS500
Met dank aan Vuile Beunkoe


Dat klopt niet in de OP, je hebt er een verkeerde link achter staan :+
 
Mag ik ook in de OP?

Harie29

GS500 2002
15 tandwiel ipv 16
staalflexremleiding vóór
progressieve voorvering
iridium bougies
full
 
156e9v7.jpg


126Km en duurt 3 uur. Het mooiste deel van de route (dijkjes voorbij de brug bij Rhenen) en de bonusveerpont zitten er niet in. Met dank aan Vuile Beunkoe omdat die persé over de veluwe en de utrechtse heuvelrug moet. En dat op zondag, volgens mij rijden er dan alleen maar bejaarden op harleys.

ITN bestand voor je tomtom staat hier:
http://www.mediafire.com/?jo4nn2ndymo
 
Ho ho :') :p we pakken wel gèwoon die lekkere dijkjrs... wat ik denk is niet meteen verplicht :p we hebben het er nog ovèr bij de mac, rijden toch pas tegen 12 u weg gok ik. richard3 haakt af, smst hij me.

tot straks!
 
he een toyota rijder hmm ik rij zelf ook een toyota en werk bij toyota tiel haha de motor mist wat power onderin en soms als ik 10minutten 140km rijd dan schei hij er mee uit echt irritand daarom binnen kort ff een test run maaken in tiel op een testbank

Ik werk ook in Tiel en woon in Elst. Dus pak elke dag dat stukje a15.
Mijn toyota moet binnenkort een beurt, kan ik bij jou terecht :Y :P

Heb je je gs op 25 kw? Zag je geboortedatum en ik denk van niet?
Ik heb mijn gsje op 25 kw (is begrenst in de luchtkelken, van het blok naar de carbs) en af en toe maakt die ook nog van die flauwe grapjes.
Heb het idee dat dat met de onderdruk van het blokje te maken heeft. Dat die dan niet aangeeft dat hij meer benzine moet ofzo, als ik hem op pri zet doet hij het meestal wel weer. Dan pakt die weer op.
Of de vacuüm van je tank?
Naja, succes ermee!

Ik ben net weer klaar met sleutelen.. van de week nieuwe pakkingen in de carbs gezet (lekte giga benzine), waar toerentellerkabel het blok ingaat lekte die ook, dus ook nieuw pakkinkje en kleppen gesteld. Moest 1 shim vernieuwen. Moest 0.05 mm meer zijn :)

Groetjes!
 
Laatst bewerkt:
@ Timple. ben samen met mijn vriend al verscheidene malen naar het buitenland op vakantie met de motor geweest met de tent. (wel een kleintje)
Heb tot nu toe alles meegekregen.
Heb tassen voor op de motor, een rugzak, tanktas en nog iets onder een bagagenetje (slaapzak en matje). Dat ging tot nu toe prima.
Mijn vriend heeft ook een eigen motor, dus die had ook zijn troep bij zich.

Ik had het over een duo óp de motor en alle bagage ;)
 
Hoihoi, ik lees nu dat ik een beetje te laat ben voor de rit B|

Stiekem had mijn onderbewustzijn dat al bepaald door pas laat te kijken hoe laat ik eigenlijk moest vertrekken. Nu kan ik tenminste hele belangrijke dringende zaken gaan doen :r
 
ben net terug van het rijden en ik kwam in wageningen een suzuki gs tegen een zwart grijs ik was ook met me gs en me zwager had een suzuki gsx en een vriend op een honda shopper
 
Even op fotootje klikken

Ik heb niks, Vuile Beunkoe heeft z'n pak dus wel wat naar de klote :/

MIJN motorfiets heeft dus een ronde schaafplek op de linkerkap, kop.hendel krom, en schakelpookje afgesleten ;(

Had erger gekunt...
 
Even op fotootje klikken

Ik heb niks, Vuile Beunkoe heeft z'n pak dus wel wat naar de klote :/

MIJN motorfiets heeft dus een ronde schaafplek op de linkerkap, kop.hendel krom, en schakelpookje afgesleten ;(

Had erger gekunt...


oei, dat is minder....
 
Ik heb de motor goed gespaard, grootste deel vd tijd lag ik er zelf onder :+ Alleen wat schuurplekken op mijn linker onderarm, en bovenarm / schouder. Enige "verwonding" is een klein schaafplekje op mijn rechterhand :)

Al met al niets ernstig, en blijft een risico van het vak ;) jammer dat het iemand anders zen motor was..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan