Suzuki GS500 topic #16

Status
Niet open voor verdere reacties.
De tank past na mijn weten wel 1:1 maar reken er maar niet op dat je die goedkoop op de kop kan tikken. daar vragen ze over het algemeen grof geld voor! Ik heb nl ook al zitten kijken.
ander kontje is natuurlijk altijd goed :)
Post anders even een foto van jouw gs
Hmm oke ja heb eigenlijk nog niet naar gezocht. Misschien past een tank van een GSXR600 ofzo wel?
Wil een moderner kontje, maar moet wel met duoseat zijn want wil mijn vriendin nog wel eens meenemen aangezien ik geen beschikkinkg heb over een auto. (Ook geen autorijbewijs)

Zo kocht ik hem:
IMAG0083.jpg

GS uit '94. Inmiddels iets opgehoogd met GSXF schokbreker, en blauw geannodiseerde risers met SBK stuur. Heb een '01 kroonplaat maar daar past het stuur niet op door die dingen op de voorpoten.
Heb nog een HID kitje en LED knipperlichten liggen.
Jammer genoeg heb ik benzinestrepen en paar krasjes op/in mijn mooie lak zitten ;(
 
Laatst bewerkt:
Zouden de kappen/tank van het nieuwe model 1:1 passen? Of een andere kont met duozit die mooi staat? :p

De tank van een nieuw model gs past zonder problemen.
Het enige wat net wat minder mooi is, is de aansluiting van het zadel. Dat is namelijk net wat anders. Ik heb een aantal jaar terug een nieuw model tank voor 150 euro kunnen kopen. Die tank was splinternieuw en nooit gebruikt. Lag bij een motorzaak in het magazijn. Daar had ik toen wel echt veel geluk mee.
Succes met je zoektocht :)
 
mooiste is als je tank zadel en kont tegelijk overneem. frame is namelijk gelijk. maar zadel tank en kont verschilt wat. dus het mooiste is als je het tegelijk overzet :Y
 
Laatst bewerkt:
Gs500 waspik, is z'n motor uit elkaar aant pleuren. haha. Nu rijd ie helemaal niet meer!BHWHAHAHAAHAA!! _O- Komt een andere vork onder en hij gaat z'n uitlaat systeem tunen! Is best netjes. Duurt alleen ff.

M'n kawa rijd ook ff niet, want de uitlaat moest ik ff dichtbraaien. En als ie er dan toch onderuit ligt, maar 2 andere dempertjes, en een nieuw verfje erop... :X
 
@Roel & diekooi:Ik vind tank en kappen van het nieuwe model veel mooier, maar ik heb net zitten ebay'en een beetje ben wel wat tegen gekomen, maar mijn Duits is niet zo goed :p. Vooral het blauwe kleurenschema vind ik mooi. Maar als het te prijzig wordt hoef het van mij niet :P.

@plintum: wat voor vork komt erin? Ben wel benieuwd. Wel ff pics maken he! ;)
 
@freaky-guy er zijn gewoons standaard poten in terug gegaan alleen die ouder waren beetje kapot. had steenslag op de poot en lekte dus iedere keer olie(keerring vervangen al gedaan werkte niet)

todo:
uitlaat aanpassen
alle slangen vervangen (beetje poreus)
carb/tank schoonmaken
 
@Rijkwessel: ik zie niet wat er geperst moet worden? :P
@GS500 waspik: dat is een brug van een gsx-r (weet niet welke), en een velg + band van een GSX600 met 160 band (dacht ik)
 
je kan die dikke slof ook gewoon in de originele brug doen, dan loopt ie aan maar dat is net alsof je de hele tijd een burnout doet :Y
 
We zijn al weer bijna op pagina 100 beland, waar blijft de tijd ;-).
Is er iemand die het GS500 topic 17 op zich wil nemen?
 
Ik zou graag wat dingen aan mijn GS500 veranderen/vervangen. Dingen zoals: kentekenplaathouder, handvatten, kettingcover, stuurgewichtjes. Wie kent er een goede zaak/webshop waar ik dit soort dingen kan kopen?
 
leden luister en huiver ik maak de nieuwen topic 17 stuur je foto van je motor naar mijn zo kan ik de fotos er op zetten a.u.b
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan