suzuki gs500 topic# 17

Meeting welke datum kan iedereen?

  • 31 maart 2012

    Stemmen: 5 71,4%
  • 5 mei zaterdag 2012

    Stemmen: 0 0,0%
  • 19 mei zaterdag 2012

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks!

Klinkt inderdaad wel lekker :9
Ik vroeg hem om een filmpje te maken, was benieuwd hoe het klinkt voor anderen. Volgens veel klinkt hij in het echt wel dikker dan in het filmpje, maar het is dan ook opgenomen met een telefoon :P

ik heb nog een filmpje van me AT waar hij nog netjes en beschaafd klinkt O-) intussen wat dempingswol opgestookt en maakt hij effe wat meer herrie })
 
Laatst bewerkt:
action pics zijn altijd t mooist, alleen wilt er nooit iemand met mij mee foto's maken plus het feit dat ik niet echt hele goede camera heb :9

Ga je mee met de meeting-rit?
Vriendlief wil evt wel mee om wat foto's in een bochtje te maken van iedereen.
Als hij de route heeft, kan hij zo op verschillende plekken gaan staan.
 
Speciaal even naar je motor gelopen daarvoor? :')

Wel jammer dat op deze SV niet zo makkelijk een SBK stuur op kan als op de GS500 of SV650 van na 2003. Ik dacht dat moet zo lukken, een kroonplaat + stuur van een N erop en klaar. Maar er moet ook gewoon een stuk uit de windscreen gehaald worden aan beide kanten, anders kan ik niet meer sturen :')
Dat wordt toch wel even wat meer werk!

Kan natuurlijk ook gelijk een hele cockpit van een N erop zetten, maar dat wordt gelijk weer een stuk duurder.. :o
Ik ben net even naar mijn motor gelopen ja :P. 2 trappen af, voordeur open, 2m naar rechts schuurdeur open, tadaaaa :P

Aiii, dat is wel zuur. Of je bouwt er gelijk een USD vork in van een GSXR met een SBK stuur en een leuk tellertje :9
 
@diekooi: Doe dat filmpje eens posten. Ik ben altijd benieuwd hoe andere motoren klinken :P
@Lianne: Aaiiiit, das wel relaxed :+. Bedank hem maar alvast :P. Ik heb al wel een route in gedachten, die zal ik je tzt wel even mailen dan ;)
 
Ga je mee met de meeting-rit?
Vriendlief wil evt wel mee om wat foto's in een bochtje te maken van iedereen.
Als hij de route heeft, kan hij zo op verschillende plekken gaan staan.

hangt er helemaal vanaf wanneer het is, want tot nu toe zien de plannen er naar uit dat het tijdens mn examens is en weet niet of mn ouders dat wel zo fijn vinden als ik dan een hele dag weg ga op de motor (tis namelijk mn 7e jaar van HAVO en kan het me niet veroorloven om te zakken :/)

Maar wel leuk dat hij evt mee wil *D
 
@Bart: Zie hier hoe het SBK stuur op mijn GS zit:
20120402_193929.jpg

20120402_193918.jpg


Dit is dus een '01 kroonplaat, maar omdat ik van die stomme instelbare voorvering heb (waardoor dat dus gigantisch uitsteekt) kan ik het stuur niet op de kroonplaat zelf monteren, maar heb ik nog extra risers moeten monteren. Als je een vlakke dop hebt is het geen probleem ;)
 
Canon EOS 450D / Rebel XSi brief hands-on

dit is zn camera.. moet wel lukken;)
ik hoor dat de dijkwegen bij arnhem nijmegen mooi zijn, langs de rijn...
route is evt op GPS te krijgen, dus kunnen er ook een deel van rijden?
Dat krijg je wel mooie foto'tjes uit ja :9.
Hmm ik zal eens kijken op Maps en tzt eens daar langs knallen. Ik wou eigenlijk richting Zwolle over de dijk en aan de andere kant terug via Den Pol ofzoiets naar Sallandse Heuvelrug :P.
 
@Bart: Zie hier hoe het SBK stuur op mijn GS zit:
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit is dus een '01 kroonplaat, maar omdat ik van die stomme instelbare voorvering heb (waardoor dat dus gigantisch uitsteekt) kan ik het stuur niet op de kroonplaat zelf monteren, maar heb ik nog extra risers moeten monteren. Als je een vlakke dop hebt is het geen probleem ;)

Ah ok, ziet er idd niet erg ingewikkeld uit :) O-)
 
Dat krijg je wel mooie foto'tjes uit ja :9.
Hmm ik zal eens kijken op Maps en tzt eens daar langs knallen. Ik wou eigenlijk richting Zwolle over de dijk en aan de andere kant terug via Den Pol ofzoiets naar Sallandse Heuvelrug :P.

Ik ga wel mee als ik kan. Heb je een PM gestuurd met wanneer ik beschikbaar ben. En Den Pol ken ik niet... bedoel je Den Nul ofzo?
 
@Bart:
Marktplaats, ebay, motorparts-online.
Maar zo'n stuur gaan niet werken icm '01 kroonplaat aangezien het midden 1" (28,6mm). Dus dan moet je sowieso andere risers kopen ;). Kan je net zo goed op deze kroonplaat zetten dan

@Lianne: Ik zal ff kijken of ik je erin kan zetten, anders geef ik je een link en dan moet je het zelf even doen. Ik bedoel Den Nul ja, ik kon er ff niet opkomen :P. Wegbelijning is daar erg krom trouwens. Je mag inhalen in bochten en op rechte stukken staan er doorgetrokken strepen :')
 
Laatst bewerkt:
Ik ben net even naar mijn motor gelopen ja :P. 2 trappen af, voordeur open, 2m naar rechts schuurdeur open, tadaaaa :P

Aiii, dat is wel zuur. Of je bouwt er gelijk een USD vork in van een GSXR met een SBK stuur en een leuk tellertje :9

Als jij bij wil dragen, vind ik het best :+
Dat gaat voorlopig niet lukken, financieel gezien :P
 
@Bart:
Marktplaats, ebay, motorparts-online.
Maar zo'n stuur gaan niet werken icm '01 kroonplaat aangezien het midden 1" (28,6mm). Dus dan moet je sowieso andere risers kopen ;). Kan je net zo goed op deze kroonplaat zetten dan

Hoe bedoel je op deze kroonplaat zetten? want die ik nu heb kan geen ander stuur op :?
 
Maar ik moet naar werk dus zal het 'topic vol' niet direct kunnen bijwonen :9

Mensen nog een fijne avond!
 
@Bart: Je hebt 2 van die glimmende dopjes, die haal je eraf. Zitten 2 inbusbouten in. Die haal je eruit en bout je je risers op vast (met 1 bout in het midden van de riser uiteraard)

Nu nog werken? _O-. Maar bedankt en werkse!
 
Laatst bewerkt:
Ja werk bij de AH en op deze locatie vullen ze 's avonds ipv 's ochtends, ik weet t tis absurd XD en bedankt.

Oh zal ff kijken ban binnenkort :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan